دانلود و نقد بازی ها
دانلود Midnight Mansion HD v1.0.0 - بازی عبور از قصر در نیمه شب

در بازی سرگرم کننده Midnight Mansion HD شما به عنوان پسر جوانی به نام جک مالون بازی خواهید کرد که باید 11 قلعه را فتح کند. البته فتح کردن این قلعه ها اصلاً کار آسانی نیست زیرا تله ها، موانع، هیولاها و اسرارهای مختلفی وجود دارد که شما باید همه ی آن ها را پشت سر گذاشته و به مقصد برسید. در طی این بازی شما با درهای رنگی بیشماری روبرو می شوید که عبور از آن ها مسلتزم داشتن کلید می باشد و این کلیدها معمولاً در نقاط صعب العبوری بازی پنهان شده اند و شما باید با دقت آن ها را بیابید. ضمناً در هر مرحله یک نقشه کلی پنهان است که با پیدا کردن نقشه می‌ توانید راه درست را انتخاب کنید. این بازی دارای گرافیک دو بعدی است و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:, :: 15:17
رضا

 

Alan Wake (نبرد با تاریکی) یک بازی ماجراجویانه می باشد که یکی از برترین قسمت های بازی ، داستان عمیق و درگیرکننده اش است . بازی درباره شخصی به اسم alan wake میباشد که فردی نویسنده بوده و دچاره کابوس هایی میشود که مدام خودش را در بین جنگل و ادم هایی که تاریکی وجود انها را فرا گرفته میبیند … پس از این کابوس ها او تصمیم به سفری به روستایی به نام bright fall میگیرد تا در انجا ارامش خودرا پیدا کند … ولی وقتی وارد انجا میشود برگ هایی را پیدا میکند که نوشته هایی از داستان درون ذهن او بوده که میخواسته انهارا بنویسد و ان اتفاق ها در طول بازی به طور واقعی برای او رخ میدهد .

 

| نسخه معتبر SKIDROW برای اولین بار در میان وب سایت های ایرانی |

| نسخه کم حجم Black Box با حجم ۳٫۸ گیگابایت به پست اضافه شد |

| آپدیت ورژن ۱٫۰۱٫۱۶٫۳۲۹۲ به پست اضافه شد |

 

Alan Wake cover دانلود بازي Alan Wake براي PC

 

 



ادامه مطلب ...


 دانلود Worms Crazy Golf v1.0.0.456 - بازی گلف کرم ها

Worms Crazy Golf یکی دیگر از بازی های جالب و خنده دار سری بازی های Worms می باشد. در این بازی اعتیاد آور و سرگرم کننده که دارای محیط کارتونی زیبا و جذابی نیز می باشد، کرم ها باید با چوب گلف خود به مقابله با یکدیگر بپردازند. شما نیز اگر از علاقمندان به بازی گلف هستید می توانید در زمین های بازی با کرم ها مدت ها سرگرم باشید. این بار کرم ها تصمیم می گیرند تا در باشگاه های گلف به تفریح و نزاع بپردازند! در بازی Worms Crazy Golf سه فیلد مشخص موجود است که هر کدام دارای ۱۸ زیر شاخه است. تعقیب توپ در یک زمین دو بعدی به نظر آسان می رسد! اما فراموش نکنید وجود کلمه Crazy به این معنا هست که شما هیج شانسی ندارید و در حقیقت در این بازی شانس دخیل نیست!



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:دانلود, :: 19:25
رضا

 دانلود Sonic the Hedgehog 4 Episode 1 v1.0r9 - بازی سونیک خارپشت

بازی Sonic the Hedgehog می تواند برای طرفداران بازی های زیبای سونیک کمپانی SEGA، بسیار جذاب باشد. ویژگی های گیم پلی از جمله چرخش ها و حمله های کاراکتر بازی در این نسخه از بازی بسیار بهبود یافته است. دکتر اگمن دشمن همیشگی سونیک بازگشته است و این بار با ماشین های پیشرفته تر و جدید خود باز هم در پی از بین بردن سونیک می باشد که باید او را در نبردهای مختلفی شکست دهید. چهار مرحله منحصر به فرد در این بازی طراحی شده که بسیار هیجان انگیز می باشند. گرافیک قدیمی، جدول رده بندی امتیازات، موزیک پس زمینه آمریکایی و ژاپنی، تجربه  بازی در دنیای زیبا و سرشار از هیجان و ... از ویژگی های این بازی محبوب می باشند. شما می توانید با جمع آوری 7 زمرد سبز رنگ، Super Sonic را فعال کنید.
 



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:دانلود, :: 19:23
رضا

 دانلود Total War : Shogun 2 - بازی شوگان 2

Total War: Shogun 2 نسخه جدید و بسیار زیبایی از سری بازی های Total War، بازگشته تا دوباره شما را به قلب ژاپن فئودال ببرد و با یک استراتژی همزمان فوق العاده تاکتیکی به صندلی پیچتان کند! گرافیک هنری بازی فوق العاده به نظر می رسد، در بعد فنی هم که Creative Assembly استاد بلامنازع است. گیم پلی هم کافی است مانند ده سال قبل لذت بخش باشد تا همه چیز برای یک تجربه ی لذت بخش آماده شود. بر اساس گفته سازندگان این نسخه از سری بازی های Total War یک انقلاب در مقایسه با نسخه های گذشته به حساب می آید. در سال ۲۰۰۰ زمانی که Shogun: Total War عرضه شد، نمایش تازه ای از سبک استراتژی همزمان (Real-Time Strategy) را به همه نشان داد و استانداردهای جدیدی را برای این سبک خلق کرد. هم اکنون همان تیم سازنده پس از گذشت چند سال، قصد دارند تا با عرضه Total War: Shogun 2 - Rise of the Samurai دوباره چیزهای جدیدی را عرضه کنند



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:دانلود, :: 19:21
رضا

 دانلود Space Pirates and Zombies v1.016 - بازی جنگ های فضایی

Space Pirates and Zombies یکی دیگر از بازی های فضایی و رخ داد نبردهایی در فضا است. شما به عنوان بازیکن سفری هیجان انگیز به فضا خواهید داشت و در زمانی که دزدان دریایی و زامبی ها قصد نابودی همه چیز را دارند، شما باید با استفاده از هوش و قدرت خود با این موجودات شیطانی مقابله و آن ها را نابود کنید. در طول بازی مسیرهای سخت و دشواری پیش روی شما قرار می گیرد و دشمن برای نابودی شما دست به هر کاری می زند حال شما می توانید با کمک سفینه ها و کشتی های فضایی که در اختیارت دارید به مقابله با دشمن بپردازید.



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:دانلود, :: 19:20
رضا

 دانلود Dirt 3 - بازی مسابقات رالی صحرا 3

(90/11/14) تغییرات:

همراه با آپدیت شماره 1

 

Dirt 3 سومین نسخه از این سری بازی های بسیار زیبا و گرافیکی و پرطرفدار اتومبیل رانی است و از محصولات شرکت بازی سازی معروف Codemasters می باشد که تا پیشتر 2 نسخه از این بازی منتشر شده بود که هر دو نسخه پیشین، هم در نزد منتقدان و هم علاقمندان بازی کنان، فوق العاده موفق بوده اند . شرکت سازنده بازی DiRT 3 در این نسخه تمامی نکاتی که مورد توجه هوادارنش بوده را جمع آوری و آنها را در این نسخه پیاده سازی کرده است و ادعا می کند که این نسخه به مراتب بهترو زیباتر  از نسخه های قبلی خواهد بود.


ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:دانلود , :: 19:16
رضا

 

The Lady and the Reaper

The Lady and the Reaper نام یک انیمیشن بسیار زیباست که داستان پیرزنی را به نمایش می کشد که به تنهایی در مزرعه اش زندگی می کند و مدام انتظار آن را می کشد که فرشته مرگ ( دروگر ) به سراغ او بیاید تا بتواند دوباره همسرش را ملاقات کند . یک شب هنگامی که خوابیده است روحش از بدن جدا شده و به سمت در مرگ روانه می شود و هنگامی که اون از این امر شادمان است خود را در بیمارستانی می بیند که …

تمامی داستان در این انیمیشن کمدی و کوتاه بدون انجام گرفتن مکالمه بین شخصیت ها انجام می پذیرد . پیرزن و دروگر محصول سال ۲۰۰۹ می باشد که با کیفیت بلوری برای دانلود قرار داده ایم و تماشای آن را به شما پیشنهاد می کنیم .


 

 


 

hajmحجم : ۱۱۹٫۵۶ مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم

 

 



 


 
http://filmmojaz.mihanblog.com/دانلود انیمیشن ابرهای پراکنده – Partly Cloudy

 

همیشه یکی از دردسر های والدین ، تشریح چگونه به دنیا آمدن یک آدم به کودک شان بوده و هست اما بیشتر آنها با ندادن جواب های قانع کننده ذهن کودک را بیش از پیش کنجکاو کرده و زمینه را برای بروز مسایل بعدی آماده کرده اند . کمپانی دیزنی برای برطرف ساختن این مشکل یک انیمیشن کوتاه تهیه کرده است با نمایش دادن آن به کودکتان می توانید به سوال های درون ذهنش پاسخ دهید .

این انیمیشن بدون گفت و گو بوده و تمامی داستان توسط حرکات شخصیت ها پیش به جلو می رود . کیفیت این فیلم بلوری ریپ می باشد که در فرمت MKV قرار گرفته است . برای پخش این فرمت می بایست نرم افزار پخش آن را داشته باشید و یا از این کدک استفاده نمایید .


 

 

حجم : ۲۴٫۸۲ مگابایت
 پسورد : www.downloadkade.com
 دانلود با لینک مستقیم

 


 



 



 



صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
موضوعات
 
 
 
سیستم جامع افزایش بازدید پردیس باکس