دانلود و نقد بازی ها

یکی از ساده ترین نرم افزار های بازیابی اطلاعات می باشد. این برنامه توانایی بازیابی اطلاعات پاک شده از قبیل: فایل های پاک شده از سطل آشغال ویندوز، هارد های فرمت شده، آلودگی توسط ویروس ها و خاموش شدن های ناگهانی سیستم ناشی از قطع برق را دارا می باشد. مزیت این نرم افزار نسبت به نرم افزار های مشابه سرعت بالا در پیدا کردن و بازیابی فایل های پاک شده می باشد، این برنامه قادر به بازیابی بیش از 50 نوع فایل مختلف می باشد و شما می توانید مشخص کنید که از میان اطلاعات قابل بازیابی فقط فرمت خاصی برگردانده شود، این نرم افزار همچنین قادر به بازیابی ایمیل ها، پرونده ها، آرشیو ها، عکس ها، فیلم ها و موزیک های پاک شده نیز می باشد.

این نرم افزار با تمام فایل سیستم های FAT 12, FAT 16, FAT 32 و NTFS سازگاری دارد. همچنین شما می توانید به کمک این برنامه اطلاعات پاک شده از روی رسانه های جداشدنی مانند Jaz, Zip disk و دوربین های دیجیتال را نیز بازیابی کنید.

 

 



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, :: 13:40
رضا

 

 

شرکتی زیر مجموعه کمپانی Formula می باشد. این شرکت در سال 1997 شروع به کار کرد و کار خود را با ارائه "دیکشنری بابیلون" نسخه آزمایشی (بدون محدودیت) شروع کرد و تا سال 2001 این نرم افزار را به صورت رایگان عرضه می نمود و از آن پس اقدام به ارائه و فروش نسخه ی تجاری نمود.
Babylon نرم افزار پیشتاز فرهنگ های لغت و ترجمه متن است.  نرم افزار بابیلون - Babylon کلیه نیاز های شما در زمینه ترجمه لغت را جوابگو خواهد بود. با استفاده از Babylon شما به سرعت می توانید ایمیل ها، صفحات وب، مستندات و کلیه لغات مورد نظر خود را ترجمه کنید. نرم افزار Babylon در حال حاضر حدوداً 30 میلیون کاربر دارد. این نرم افزار که از خاصیت OCR استفاده می کند همیشه و همه جا زیر دستان شما خواهد بود، هرگاه برای ترجمه لغتی اراده کنید کافی است تنها یک کلیک کنید تا ترجمه لغت مورد نظر را به بیش از 50 زبان مختلف دنیا به شما نشان دهد.  پنجره شناور این برنامه همانند یک دستیار همیشه با شما خواهد بود همانطور که با یک کلیک روی کلمه مورد نظر آشکار می شود با حرکت دادن ماوس و بدون هیچ کلیکی (این ویژگی باید توسط کاربر تنظیم شود) نیز خود به خود ناپدید می شود.



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:دانلود,نرم افزار,دیکشنری,, :: 13:33
رضا

 

نرم افزار Office 2010 یکی از معروفترین و قوی ترین مجموعه نرم افزار های کاربردی برای تایپ و ... می باشد.
یکی از مهمترین امکانات این نسخه در مقایسه با ویرایش‌های پیشین این نرم‌افزار امکان استفاده از نسخه تحت وب آن می باشد. آفیس 2010 بر روی ویندوز XP با سرویس پک 3، ویندوز ویستا و ویندوز 7 قابل اجرا و نصب می باشد. از ویژگی های اصلی این نسخه از راهکار اداری مایکروسافت می توان به ارتقای کیفیت رابط کاربری و افزودن جلوه های بصری گرافیکی نام برد. همچنین دیگر خبری از آشفتگی و سردرگمی که هنگام کار با آفیس 2007 داشتید نیست. سرعت کار با نرم افزار افزایش یافته و یافتن پرونده ها بسیار آسانتر شده است.برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:دانلود, :: 13:28
رضا

 

 

امروزه با پیشرفت فناوری و تولید فیلم ها با کیفیت فوق العاده تماشای فیلم ها به تفریحی برای افراد تبدیل شده است. فیلم هایی که کیفیت فوق العاده دارند و در فرمت های مختلف به کاربران عرضه می شوند. اکثر کاربران و افراد برای تماشای فیلم های خود به رایانه های شخصی روی می آورند.
این کاربران اغلب برای تماشای هریک از فرمت های مختلف فیلم ها می بایست نرم افزاری جداگانه نصب کنند که بیشتر این ابزار ها حجم زیادی از حافظه را اشغال کرده و در یک کلام نرم افزار های سنگینی به شمار می روند.
VLC Media Player نام نرم افزاری با حجم بسیار کمتر از نرم افزاری های مشابه می تواند 99 درصد فیلم هایی را که کاربران اغلب تماشا می کنند را اجرا نماید.
حجم پائین و محیط بسیار ساده نرم افزاری از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. در نظر بگیرید برای اجرای DVD های خود باید نرم افزارهای سنگینی همچون Cyberlink PowerDVD و یا Corel WinDVD را بر روی سیستم خود نصب کنید. این نرم افزار ها ضمن این که فضای نسبتاً زیادی از هارد دیسک شما را اشغال می کنند ، برای اجرای فیلم ها نیز فضای زیادی هم از حافظه سیستم یعنی Ram را اشغال می کنند. اما VLC بسیار کم حجم و سبک است در حالی که می تواند به راحتی DVD ها را نمایش دهد.



ادامه مطلب ...


 

داشتن نرم افزاری کامل به جهت مدیریت دانلود فایل های مختلف از اینترنت بسیار ضروری است. امروز در سایت سن وارس (sanwares)جدید ترین ورژن معروف ترین نرم افزار دانلود منیجر جهان را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار Internet Download Manager یکی از پر طرفدارترین نرم افزارهای مدیریت دانلود در دنیا به شمار میرود که شما با کمک آن به راحتي مي توانيد بر روي تمامي فايلهاي در حال دانلود خود مديريت داشته باشید.



ادامه مطلب ...


 

داستان این بازی در مورد تبدیل شدن یک روز عادی به یک روز وحشتناک و پراز زامبی است ! با استفاده از انواع سلاح ها و دفاع از موقعیت خود ، می بایست در یک محیط خصومت آمیز تمام زامبی هایی را که قصد نزدیک شدن به شما را دارند از بین ببرید و جان خود را نجات بدهید . این بازی به گونه ای اعتیاد آور است و شخصیت های آن با رنگ بندی های گرم و خنده دار طراحی شده اند تا از این بازی خسته نشوید .



ادامه مطلب ...


iStunt 2 یکی از محبوب ترین بازی های اسکی می باشد که هم اکنون نسخه ی جدید آن از سایت آریا دانلود قابل دریافت می باشد . در این بازی می بایست با اسکی موانع بازی را پشت سربگذارید و با پرش و انجام حرکات نمایشی امتیاز کسب کنید . این بازی با کیفیت HD برای گوشی های آندروید (نسخه ۱٫۶ و بالا) عرضه شده است .

که مینتوانید از سایت sanwares.loxblog.com دانلود کنید



ادامه مطلب ...


همه کاربرانی که از کامپیوتر و اینترنت استفاده می کنند معمولا برنامه های مورد علاقه خودشان را بر روی سیستم نصب می کنند این برنامه ها شامل درایورها , مرورگرها , پیام رسان ها , برنامه های گرافیکی و… می باشد و تمام برنامه هایی که بر روی سیستم نصب می شوند نیاز به بروز رسانی دارند و همانطور که می دانید وقتی سیستم و برنامه های شما بروز باشند سرعت سیستمان نیز بالاتر میرود. SUMo یک برنامه عالی برای یافتن آپدیت تمامی برنامه های نصب شده بر روی سیستم می باشد. پس دیگر لازم نیست وقتتان را برای یافتن آپدیت برنامه ها تلف کنید. کافیه برنامه SUMo را نصب کنید تا این برنامه بصورت اتوماتیک تمامی برنامه نصب شده بر روی سیستم شما را شناسایی و شما را از آخرین آپدیت برنامه ها مطلع کند.

دانلود نرم افزار آپدیت تمامی نرم افزار های ویندوز SUMo v3.0.0.142




ادامه مطلب ...


برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 

 

 

 



ادامه مطلب ...


           
جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, :: 18:38
رضا


برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:, :: 23:32
رضا
دانلود Major League Baseball 2K12 - بازی مسابقات لیگ بیسبال 2012

اگر از علاقه مندان به ورزش بیسبال باشید، حتماً می دانید که پرتاب کردن توپ در این ورزش کار آسانی نیست. جدا از این مسئله که چه کسی توپ را پرتاب می کند، مهارت داشتن در این امر نیز بسیار مهم است. 2K Sports با پی بردن به این مهم، تمام تمرکز را روی این موضوع گذاشته که پرتاب توپ در بازی Major League Baseball 2K12 بسیار بهتر از نسخه های قبلی از کار دربیاید. 2K Sports تغییرات زیادی را در این بازی ایجاد کرده که همه آن ها باعث شده اند تا نحوه پرتاب توپ در این بازی بهتر از سایر نسخه ها شود.



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:, :: 23:30
رضا
دانلود Mass Effect 3 - بازی آشوب کهکشانی 3

پس از عرضه یكی از بهترین بازی های سال پیش، استودیوی BioWare دوباره آماده شده تا سومین نسخه از عنوان محبوب Mass Effect را عرضه كند. اینبار Reaperها به كره زمین حمله كردند و در حالیكه هیچ امیدی به نجات این سیاره نیست، فرمانده شپرد (Shepard) از راه می رسد و قصد نجات زمین را دارد. این شماره، بزرگترین نسخه از سری Mass Effect است كه داستان بسیار جذابی هم دارد. نمایش بازی از جایی آغاز می شود كه فرمانده شپرد قصد دارد هسته اصلی یك پایگاه را از بین ببرد. او با كنار زدن سپر دفاعی روی این هسته، به نیروهای كمكی خود فرمان می دهد كه از طریق نیروی هوایی، این هسته را از بین ببرند. پس از یك انفجار بزرگ، شپرد از بالای سكو به پایین پرتاب می شود.



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:, :: 23:21
رضا

سلام امروز برایتان پچی گذاشتم که تاری صفحه بازی pes2012 را از بین میبرد امیدوارم خوشتون بیاید

راهنمای نصب پچ : پچ را کپی کنید و در محل نصب بازی درون پوشه img بچسبانید(pest)

و حالا لذت ببرید

لینک  های دانلود:

رفع تاری pes2012 sanwares...
dt04.img

کاری از: www.sanwares.loxblog.com

منبع : www.sanwares.loxblog.com

 اگر دوست دارین به یک مودل باحالی دانلود کنید به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...


           
جمعه 19 اسفند 1390برچسب:, :: 11:18
رضا

 



نام مجله: گیم لند
شماره: پانزدهم
نویسنده: گروه بازی رایانه
فرمت : PDF
زبان : فارسی

توضیحات :
پانزدهمین شماره از بهترین مجله الکترونیکی ایران در زمینه بازی های ویدئویی یعنی گیم لند را با تغییراتی شگرف برای شما عزیزان آماده ساختیم. هدف این مجله دادن اطلاعات سودمند راجع به بازی های ویدئویی، فیلم های روز، سخت افزار، آموزش برنامه نویسی و ... به خوانندگان عزیز و محترم مییاشد. امیدواریم که این شماره نیز مانند قبل مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد. در این شماره گیم های زیر مورد بررسی قرار میگیرند:
Ninja Gaiden III
Resident Evil Opration Racoon City
Silent Hill Downpour 
Street Fighter X Tekken
Yakuza Dead Soul
Fifa Street
Journey
John Carter
The Darkness II
Star Wars The Old Republic
Shank 2
Soul Calibur V
Finall Fantasy XIII - 2
Never Dead
Kinectimals Now With Bear
Renegade Ops - Review
Amy - Review
The Kore Gang
Metal Gear Solid HD Collection
The Face
FlashBack - Street Of Rage II
Hard Ware
Assassins Creed III - GameInformer

برای دانلود رایگان مجله گیم لند شماره پانزدهم از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:, :: 14:29
رضا
دانلود Alan Wake - بازی آلن ویک

Alan Wake نام عنوانی است که شرکت Remedy آن را ساخته است و استادیوی بازی مایکروسافت آن را منتشر کرده است. Alan Wake یک بازی ماجراجویانه می باشد که یکی از برترین قسمت های بازی ، داستان بازی است . بازی درباره شخصی به اسم alan wake میباشد که فردی نویسنده بوده و دچاره کابوس هایی میشود که مدام خودش را در بین جنگل و ادم هایی که تاریکی وجود انها را فرا گرفته میبیند ... پس از این کابوس ها او تصمیم به سفری به روستایی به نام bright fall میگیرد تا در انجا ارامش خودرا پیدا کند ... ولی وقتی وارد انجا میشود برگ هایی را پیدا میکند که نوشته هایی از داستان درون ذهن او بوده که میخواسته انهارا بنویسد و ان اتفاق ها در طول بازی به طور واقعی برای او رخ میدهد .



ادامه مطلب ...


           
شنبه 13 اسفند 1390برچسب:, :: 17:26
رضا
دانلود Syndicate - بازی سندیکا

اگر در چند سال اخیر اخبار بازی ها را دنبال کرده باشید، قطعا از ریبوت های متعددی که خیلی هم باب شده با خبر هستید. Syndicate یکی دیگر از این ریبوت هاست. قدمت این سری به قبل از سال ۲۰۰۰ برمی گردد، به سال ۱۹۹۳ که استودیو Bullfrog اولین نسخه از آن را منتشر کرد و به عنوان یکی از زیباترین و بهترین بازیهای آن زمان شناخته می شد. دنیای Syndicate در آینده ای نزدیک جریان دارد، جایی که سازمان ها و سندیکا های مختلفی بر سر قدرت می جنگند. هر سازمان یک سری نیروهای خبره دارد که با گذاشتن چیپ ها و قطعات الکترونیکی، قابلیت های آن ها را ارتقا می دهد. در واقع Syndicate یکی از اولین بازیهایی بود که به سایبورگ ها و انسان های ماشینی می پرداخت. این بازی که یک عنوان در سبک شوتر استراتژیک در نمای ایزومتریک بود، اکنون و بعد از ۱۹ سال به عنوان یک شوتر اول شخص بازگشته است.



ادامه مطلب ...


           
شنبه 13 اسفند 1390برچسب:, :: 17:7
رضا
دانلود Origami Instructions HD - نرم افزار موبایل آموزش ساخت اشیا کاغذی

با نرم افزار جالب و سرگرم کننده Origami Instructions HD یاد بگیرید چطور بیش از 35 اشیا و حیوانات کاغذی بسازید. این نرم افزار مرحله به مرحله همه آنچه را که لازم دارید به شما یاد می دهد.



ادامه مطلب ...


           
شنبه 13 اسفند 1390برچسب:, :: 17:2
رضا
دانلود Angry Birds Seasons v2.2.0 - بازی پرندگان خشمگین فصول
(90/11/3) تغییرات:

نسخه ی جدید (سال اژدها) بر روی سایت قرار گرفت!

به دنیای پرماجرای

بازی

پرندگان خشمگین بروید!


 

بازی

Angry Birds Seasons

یا پرندگان خشمگین فصول، بازی مخصوصی از سری باز های پرندگان خشمگین می باشد که شامل قسمت های هیجان انگیزی برای مناسبت ها و جشن های ویژه می باشد. قسمت های مختلف این بازی به روز هالووین، کریسمس، روز ولنتاین، روز St.Patrick، جشن تابستانه و فستیوال نیمه ماه پاییز چینی ها اختصاص داده شده و مراحل چالش برانگیزی را برای شما فراهم می کند. این مراحل جذاب به شما انگیزه ی بیشتری برای کشتن خوک های نفرت انگیز و بدست آوردن تخم مرغ طلایی، می دهد.



ادامه مطلب ...


           
جمعه 12 اسفند 1390برچسب:, :: 14:6
رضا
دانلود فونت ثلث - A Thuluth

شما کاربران گرامی شاهد

فونت

فارسی ثلث با فرمت TTF هستید. طراحان وب سایت و گرافیست های خلاق می توانند از این فونت فارسی در طراحی هنری خود استفاده کنید.



ادامه مطلب ...


           
جمعه 12 اسفند 1390برچسب:, :: 14:1
رضا
دانلود USBDeview v2.05 x86-x64 - نرم افزار مدیریت یو اس بی های متصل به کامپیوتر و مقایسه سرعت آن ها

USBDeview

یک برنامه کوچک اما بسیار مفید می باشد که به شما اجازه می دهد تا دستگاه های USB متصل به کامپیوتر خود را به راحتی مدیریت کنید. این

نرم افزار

تمامی اطلاعات دستگاه های USB متصل (بعلاوه دستگاه هایی که قبلاً متصل بوده اند) مانند نام و شرح دستگاه، نوع دستگاه، شماره سریال (برای دستگاه های ذخیره سازی انبوه)، تاریخ و زمان اتصال دستگاه، VendorID، ProductID و ... را به شما نمایش خواهد داد. USBDeview کارایی آن دسته از توابع سیستم عامل را که در کار با یو اس بی ها مورد استفاده قرار می گیرند افزایش داده و آن ها را بهینه سازی می کند. رابط کاربری این برنامه پیچیده نیست و به شما اجازه می دهد تا تنظیمات دلخواه خود را اعمال کنید.



ادامه مطلب ...


           
جمعه 12 اسفند 1390برچسب:, :: 13:57
رضا

 

دانلود The 84th Annual Academy Awards 2012 - مراسم اسکار 2012
(90/12/10) تغییرات:

لحظه دریافت جایزه توسط اصغر فرهادی با حجم کم اضافه شد.
لینک های مستقیم مراسم اصلی اضافه شد.

جایزه آکادمی (Academy Award) که به طور غیررسمی اسکار (Oscar) می‌نامند؛ جایزه‌ای است که هر ساله توسط آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک (AMPAS) به بهترین آثار صنعت سینما اهدا می‌شود. این مراسم یکی از شاخص‌ترین مراسم‌های اهدای جوایز در جهان است و ساله در بیش از ۱۰۰ کشور جهان به صورت زنده پخش می‌شود. همچنین در بخش رسانه، قدیمی‌ترین مراسم اهدای جوایز به شمار رفته و جوایزی نظیر جایزه گرمی (برای موسیقی)، جایزه امی (برای تلویزیون) و جایزه تونی (برای تئاتر) پس از آن شکل گرفتند. آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک توسط لوئیز بی. مایر مدیر استودیوی متروگلدوین مایر ایجاد شد.
اولین مراسم اسکار در روز پنجشنبه، ۱۶ مه ۱۹۲۹ در هتل روزولت در هالیوود، کالیفرنیا به افتخار فیلم‌های برجستهٔ سال ۱۹۲۷ و ۱۹۲۸ برگزار شد. هشتاد و چهارمین مراسم جایزه اسکار در ۲۶ فوریه ۲۰۱۲ در تئاتر کوداک در هالیوود، کالیفرنیا برگزار شد.

فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» به کارگردانی اصغر فرهادی در هشتاد و چهارمین دوره جوایز سالانه اسکار جایزه بهترین فیلم خارجی‌زبان را دریافت کرد.

برای نخستین بار در تاریخ است که فیلمی از سینمای ایران این جایزه را دریافت می‌کند.
اصغر فرهادی پس از دریافت جایزه گفت:

« سلام به مردمِ خوب سرزمینم. در این لحظه بسیاری ایرانیان سرتاسر جهان دارند ما را نگاه می کنند. فکر می کنم آن ها بسیار خوشحال اند. آن ها تنها به خاطر این جایزه ی مهم یا یک فیلم یا فیلم ساز خوشحال نیستند. آن ها خوشحال اند چون در این زمان که صحبتِ جنگ و تهدید و حمله بین سیاستمداران رد و بدل می شود، این جا صحبت از فرهنگ غنی کشورشان ایران است. یک فرهنگ غنی و قدیمی که زیر گرد و غبار سیاست پنهان مانده است. من با افتخار این جایزه را تقدیم مردم سرزمین ام می کنم. مردمی که برای همه فرهنگ ها و تمدن ها احترام قائل اند و با نفرت و خشونت سر سازگاری ندارند »

 

 



ادامه مطلب ...


           
جمعه 12 اسفند 1390برچسب:, :: 13:51
رضا
دانلود Windows 8 Consumer Preview Build 8250 x86/x64 - ویندوز 8 نسخه ی آزمایشی جدید
(90/12/10) تغییرات:

جدید ترین نسخه ی آزمایشی بر روی سایت قرار گرفت.

مایکروسافت به تازگی نسخه های آزمایشی و ابتدایی ویندوز 8 را به نمایش گذاشته است، ویندوز 8 با تمام نسخه های قبلی سیستم عامل ویندوز که طی 25 سال گذشته عرضه شده اند، متفاوت است. نسخه بعدی سیستم عامل ویندوز که فعلاً با نام رمز Windows 8 شناخته می شود با انواع مختلف کامپیوترها کار می کند و به خوبی با ابزارهای مجهز به صفحه های لمسی سازگار می باشد. در ادامه با امکانات جدید این سیستم عامل بیشتر آشنا می شوید.



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:, :: 23:31
رضا

Batman

چند وقته منتظر یک بازی درست و حسابی هستید؟ یک سال؟ دو سال؟ انتظارها به آخر رسید، بازی Batman Arkham City بالاخره وارد بازار شد تا دنیای بازی بعد از مدت ها یک بازی کامل از هر جهت رو به خودش ببینه و بتونه طرفداران منتظر رو راضی کنه. این بازی ادامه دهنده نسخه قبل خودش یعنی Arkham Asylum هست و از محیطی چندین برابر بزرگ تر با گیم پلی کامل تر و وسیع تر تشکیل شده، نقد و بررسی این بازی برای شما آماده شده تا با جزئیاتی بیشتری از این بازی آشنا یشید.
برای دیدن کلیپ به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...


           
شنبه 6 اسفند 1390برچسب:, :: 20:35
رضا

 

مشاهده در قالب PDFچاپفرستادن به ایمیل
03 Nov 1390
by Administrator

http://upload.gamenews.ir/images/alanwakest.jpg

Remedy اعلام کرد که نسخه PC بازی Alan Wake در ماه فبریه روی شبکه Steam قرار می گیرد.



ادامه مطلب ...


           
شنبه 6 اسفند 1390برچسب:, :: 20:21
رضا

در این لیست ۱۰ بازی که بالاترین رتبه را دارند به شرح زیر عنوان شده است:

۱.بتمن: شهر آرخام (Xbox ۳۶۰, PS۳, PC).

۲.صفحه ۲ (Xbox ۳۶۰, PS۳, PC, Mac).

۳.کتیبه سالمند (Xbox ۳۶۰, PS۳, PC).

۴.شمشیر به طرف بالا (Wii).

۵.فریب دریک (PS۳).

۶.چرخ دنده.های جنگ ۳ (Xbox ۳۶۰).

۷.انقلاب بشر (Xbox ۳۶۰, PS۳, PC).

۸.سایه سر در گم (Xbox ۳۶۰, PS۳).

۹.دماغ ال. ای (Xbox ۳۶۰, PS۳, PC).

۱۰.فضای مرده ۲ (Xbox ۳۶۰, PS۳).

برای دانلود نسخه قابل چاب به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...


           
شنبه 6 اسفند 1390برچسب:, :: 20:8
رضا
دانلود Midnight Mansion HD v1.0.0 - بازی عبور از قصر در نیمه شب

در بازی سرگرم کننده Midnight Mansion HD شما به عنوان پسر جوانی به نام جک مالون بازی خواهید کرد که باید 11 قلعه را فتح کند. البته فتح کردن این قلعه ها اصلاً کار آسانی نیست زیرا تله ها، موانع، هیولاها و اسرارهای مختلفی وجود دارد که شما باید همه ی آن ها را پشت سر گذاشته و به مقصد برسید. در طی این بازی شما با درهای رنگی بیشماری روبرو می شوید که عبور از آن ها مسلتزم داشتن کلید می باشد و این کلیدها معمولاً در نقاط صعب العبوری بازی پنهان شده اند و شما باید با دقت آن ها را بیابید. ضمناً در هر مرحله یک نقشه کلی پنهان است که با پیدا کردن نقشه می‌ توانید راه درست را انتخاب کنید. این بازی دارای گرافیک دو بعدی است و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:, :: 15:17
رضا
دانلود Make me Old - نرم افزار موبایل چهره پیری

در چند ثانیه پیر شوید! با استفاده از نرم افزار جالب و سرگزم کننده Make me Old، از خود یا دوستانتان عکس بگیرید و چهره پیری خود یا دوستانتان را تماشا کنید.



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:, :: 15:16
رضا
دانلود Anti Hidden - نرم افزار آشکار سازی فایل های مخفی به صورت گروهی

اگر شما هم دچار ویروس ها شده باشید! حتماً متوجه شده اید که حتی بعد از ویروس کشی هم بعضی از اثرات آن ویروس روی رایانه شما باقی می ماند. بعضی از این آثار حتی پس از تعویض ویندوز هم از بین نمی روند! یکی از این اثرات مخفی شدن فایل ها و پوشه های درایو های شماست!
اگر متوجه شده اید که اطلاعات فلش مموریتان گم شده و بجای آن پوشه ها، ویروس NewFolder.exe قرار دارد و یا درایو شما خالی از اطلاعات شده، در صورتی که حجم قابل توجه ای از آن پر است. در این صورت نرم افزار Anti Hidden به کمک شما می آید.



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:, :: 15:14
رضا
دانلود Aurora 3D Animation Maker v12.02.08 - نرم افزار ساخت انیمیشن های 3 بعدی

Aurora 3D Animation Maker نرم افزاری حرفه ای است که به شما توانایی ایجاد انیمیشن های 3بعدی و منحصر به فرد را می دهد.
هنگامی که شما در حال طراحی عناوین و بنر هستید این فکر به ذهن شما خطور خواهد کرد که متن شما به یک cool animation احتیاج دارد تا از بقیه محتوا برجسته تر نمایش داده شود و یا هنگام ویرایش یک ویدیو، ممکن است نیاز داشته باشید تا یک لوگو در آن نشان داده شود. در این مواقع شما می توانید از این نرم افزار به عنوان دستیار خود کمک بگیرید. حالت key frame animation نرم افزار، بسیار ساده و انعطاف پذیر می باشد و به طراحی پیچیده ای نیاز ندارد، به طوری که هر شخصی قادر به ساخت یک انیمیشن خوب خواهد بود.



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:, :: 15:12
رضا

 

دانلود LogoSmartz Logo Maker v8.0 - نرم افزار طراحی و ساخت لوگو

با استفاده از نرم افزار LogoSmartz Logo Maker شما تنها با چند دقیقه وقت صرف کردن قادر به  طراحی و ساخت حرفه ای آرم های جذابی خواهید بود. حتی اگر هیچ اطلاعات قبلی درباره طراحی گرافیکی نداشته باشید می توانید از آرم ها و لوگوهای از پیش طراحی شده این نرم افزار که برای موضاعات مختلف و در دسته های جداگانه قرار گرفته اند، استفاده کنید و مطابق با سلیقه و خواسته خود آن ها را تغییر داده و سفارشی سازی کنید تا موفق به طراحی یک آرم جذاب و تاثیر گذار شوید.

 



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:, :: 15:5
رضا

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
موضوعات
 
 
 
سیستم جامع افزایش بازدید پردیس باکس