دانلود و نقد بازی ها

 

با خود یک همراه سخنگو داشته باشید. نام این همراه Talking Gremlin 1.0 می باشد که قابل اجرا بر روی سیستم عامل آندروید می باشد. هم تکنون میتوانید این نرم افزار سرگرم کننده که یک نوع بازی هم محسوب می شود را در ادامه مطلب دریافت نمایید.

 

دانلود نرم افزار جدید سخنگوی Talking Gremlin 1.0 آندروید

 

گوشی های آندروید | Android که این بازی توسط سازنده بر روی آنها تست شده است.

 

HTC T-Mobile G1 | HTC T-Mobile G2 | HKC Pearl | Lenovo Ophone | Sony Ericsson XPERIA X3 | Huawei U8230 | Philips V900 | Motorola Sholes | Samsung Galaxy I7500 | Samsung InstinctQ M900 | Lenovo LePhone | Motorola FlipOut | Sony Ericsson XPERIA X8 | Sony Ericsson XPERIA X10 | HTC Wildfire(G8) | Samsung Galaxy S (GT-I9000) | HTC Desire HD | Motorola Milestone | Motorola Milestone 2 | Droid X

 

 

 

دانلود بازی – ۸٫۷۵ مگابایت

پسورد : www.faramob.ir



 



 

نسخه جدید نرم افزار GO Launcher EX v2.10 نوعی نرم افزار کاربردی برای گوشی های موبایل با سیستم عامل آندروید می باشد که دارای محیط گرافیکی به همراه پس زمینه و قابلیت انتخاب تم می باشد که در آن می توانید به راحتی به نرم افزار های گوشی خود با یک کلیک دست پیدا کنید , هم اکنون این نرم افزار از سایت فردا موبایل آماده دریافت می باشد.

 

 

 

دانلود فایل

پسورد فایل : www.fardamobile.com
حجم فایل : ۸۴۱۰ کیلوبایت
 



 

http://www.img.vatandownload.com/software/zz/farvardin89/89.1.17/zzz/king.jpg

قطعا در بازارهای کامپیوتری بسته هایی را با عنوان کینگ ، آچار فرانسه و... مشاهده کرده اید که شامل نرم افزارهای بسیاری در زمینه های گوناگون می باشند. این بسته ها معمولا شامل چندین دیسک مختلف بوده و هزاران نرم افزار بر روی آن ها قرار داده شده است. اما کمتر کسی است که از تمامی نرم افزارهای موجود در آن ها استفاده کند. زیرا کاربران قطعا نرم افزارهایی را مورد استفاده قرار می دهند که از لحاظ کاربرد و خدمات حرف اول را میان رقبای خود بزنند.
بر همین اساس تصمیم گرفتیم تا یک پکیج کامل نرم افزاری را  در اختیار تمامی کاربران عزیز قرار دهیم. در محتوی این پکیج سعی شده است تا تنها نرم افزارهای معروف ، محبوب و کارآمد قرار داده شود تا تمامی نیازهای کاربران را پاسخ گو باشد.هدف این پکیج صرفه جویی در وقت و هزینه می باشد ، زیرا با داشتن این پکیج دیگر نیازی نیست تا به خریداری پکیج های درون بازار بپردازید و یا اینکه تک تک آن ها را دانلود کنید.
در آخر نیز این نکته را اضافه می کنم که تمامی نرم افزارهای موجود در این پکیج ، آخرین نسخه ی ارائه شده در بازار می باشند.



ادامه مطلب ...


 

بازی کال اف دیوتی 8 (CALL OF DUTY 8:MODERN WARFARE 3)

  • دسته: اکشن,فروشگاه

بازی کال اف دیوتی 8 پس از مدت ها انتظار بالاخره نسخه سوم از سری بازی های یا همان جنگهای مدرن 3منتشر شد تا رغیب جدی Battlefield 3 در سال ۲۰۱۱ مشخص شود ، ندای وظیفه بار دیگر با نسخه جنگ های مردن پا به عرصه رقابت گذاشته و این خبر بسیار خوبی برای علاقه مندان به سبک اکشن اول شخص است که یک بازی سراسر هیجان و استرس را تجربه خواهند کرد Call of Duty: Modern Warfare 3 داستان نسخه قبلی خود را دنبال می کند و بخش عظیمی از داستان به مبارزات ایالات متحده آمریکا با روسیه مربوط می شود ، نیروهای زمینی امریکا در حال جنگ با نیرو های روسیه در خاک امریکا هستند.Vladimir Makarov بازگشته است. کاپیتان Price و کاپیتان MacTavish زخمی در حال فرار با Nikolai جاسوس روسی هستند این سه نفر در مخفیگاهی در Dhamasala در هند مخفی شده اند. پس از مدتی مردان Makarov به مخفیگاه حمله کرده و شما باید با شخصیت Yuri که از مردان Nikolai است از مخفیگاه دفاع کنید و…..داستان بازی آنقدر جذاب و حرفه ای نوشته شده که شما را ترقیب به ادامه آن خواهد کرد ، از همه چیز که بگذریم نوبت به گرافیک آن می رسد که فقط می توان آن را تحسین بر انگیز توصیف کرد ، تخریب پذیری محیط بسیار بالا بوده و خونی که در صفحه مانیتور در اثر اصابت تیر به شما پخش می شود نیز بسیار طبیعی و حرفه ای شده است گیم پلی بازی فوق العاده عالی و پیشرفته شده و هیجان وصف ناپذیری هنگام بازی به گیمر منتقل خواهد شد.

لازم به ذکر است که نسخه ارائه شده Modern warfare 3 توسط ما بصورت کامل و دارای نصب تک مرحله ای میباشد.

سبک بازی CALL OF DUTY 8:MODERN WARFARE 3: اکشن اول شخص

سازنده: ACTIVISION

درجه سنی: مناسب برای سنین 18 سال به بالا

تعداد: 4 عدد دی وی دی

قیمت: 4500 تومان

تحویل بازی MW3 از طریق پست سفارشی وبا بیمه محصول مورد نظر میباشد

با کلیک روی دکمه خرید پستی اول بازی کال اف دیوتی 8:جنگهای مدرن 3 (CALL OF DUTY 8:MODERN WARFARE 3) را در محل مورد نظر تحویل گرفته وبعد هزینه را به مامور پست تحویل دهید.

خرید پستی

 



 

دانلود بازی کم حجم و سرگرم کننده سوپر تاکس برای کامپیوتر - SuperTux v0.1.3

 
SuperTux بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده ای است که از بازی معروف و پرطرفدار Super Mario الهام گرفته شده است. قهرمان این بازی پنگوئنی به نام تاکس می باشد که دوست دخترش پنی ربوده شده است! تاکس باید با پرش های خود از موانع عبور کرده و مراقب باشد تا با دشمنانی که در مسیرش ظاهر می شوند، برخورد نکند. سوپرتاکس با داستان کوتاه و مهیج خود سرگرمی جالبی را برای شما فراهم می کند. این بازی شامل مراحل مختلفی است و در طول بازی عملکرد شما به طور خودکار ذخیره می شود. این بازی را می توان با صفحه کلید و یا دسته بازی، بازی کرد.

 
وب سایت فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir

 
ویژگی های بازی SuperTux:
- 26 مرحله مختلف
- محیط 2 بعدی
- گرافیک زیبا
- کمک به تاکس قهرمان
- و ... 

 
دانلود این بازی استراتژیک در ادامه مطلب...


ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, :: 12:7
رضا

سلام

دوستان لینک قبلی مشکل داشت این هم لینک جدید

http://www.persiangig.com/pages/download/?dl=http://shsheibat.persiangig.com/other/Quran%203d(student1389.vcp.ir).zip



           
شنبه 24 دی 1390برچسب:, :: 17:9
رضا

 

http://up.vatandownload.com/images/kr7v8iyv14w1ixgt3fli.jpg

برای اولین بار در ایران به صورت کاملا رایگان ..

ورژن 2012 برنامه ی پر طرفدار 3DsMax
( بخش ویژه وطن دانلود )  - ورژن 32 و 64 بیتی
AUTODESK 3DSMAX V2012 x86 & x64 Full ISO

 

محصولی از شرکت Autodesk است که یکی از قویترین و پیشرفته ترین برنامه ها در زمینه طراحی سه بعدی و انیمیشن سازی به شمار می رود . این برنامه به مدد داشتن ابزارهای کارا و قدرتمند در بسیاری از صنایع به ویژه بازیهای رایانه ای و طراحی و خلق جلوه های ویژه در فیلمها بسیار پرکاربرد است .این برنامه به شما این امکان را می دهد تا طرحها، اجسام و کاراکترهای سه بعدی و همچنین انیمیشن های زیبا و با کیفیت بسیار بالا را در مدت زمان کوتاهی خلق کنید. مهندسان می توانند به راحتی طراحیهای خود در محیط اتوکد را وارد این برنامه کرده و نمای سه بعدی طرح خود را ایجاد کنند و با چاپ آن، نمای کلی طرح خود را قبل از اجرا به مشتریان خود نشان دهند .

امکانات نرم افزار Autodesk 3ds Max 2012 :
- مدل سازی و ساخت جلوه های انیمیشنی پیشرفته
- انجام رندر تکرار شونده با قدرت و کیفیت بالا
- دارا بودن Material و نقشه های جدید
- ابزار جدید mapping برای خلق اشکال هندسی پیچیده
- امکانات نورپردازی جدید و قدرتمند
- ایجاد و کار با سایه ها به صورت پیشرفته
- بهبود رابط کاربری و محیط
نرم افزار در این نسخه

 



سلام به مناسبت کریسمس در گوگل عبارت let it snow را تایپ کنید مشاهده می شود

صفحه شما برفی می شود و برای این که برف ها را اب کنید کلیک چپ موس را فشار دهید

و موس را حرکت دهید

گوگل برفی 2

به این سایت مراجعه کنید می توانید میزان بارش برف را زیاد و کم کنید که از سیستم بالای

با هال تر است

سایت

http://ie.microsoft.com/testdrive/performance/letitsnow/

نظر یادتون نره



           

 


 


 

اين بازي زيبا مخصوص آندرويد است ، در اين بازي شما مي توانيد با گربه كه در اين بازي است صحبت كنيد و يا مي توانيد با گزينه هايي كه در كنار آن است كارهايي زيبايي انجام دهيد.


 

 

لينك دانلود : Talking Tom

 
 

 حجم : 16.6MB

 

 پسورد : ندارد

 

 منبع : WWW.chrisjericho.loxblog.com




           
دانلود Babylon v9.0.0.r30 - نرم افزار دیکشنری بابیلون، ترجمه آسان کلمه و متن تنها با یک کلیک

Babylon Ltd شرکتی زیر مجموعه کمپانی Formula می باشد. این شرکت در سال 1997 شروع به کار کرد و کار خود را با ارائه "دیکشنری بابیلون" نسخه آزمایشی (بدون محدودیت) شروع کرد و تا سال 2001 این نرم افزار را به صورت رایگان عرضه می نمود و از آن پس اقدام به ارائه و فروش نسخه ی تجاری نمود.
Babylon نرم افزار پیشتاز فرهنگ های لغت و ترجمه متن است.  نرم افزار بابیلون - Babylon کلیه نیاز های شما در زمینه ترجمه لغت را جوابگو خواهد بود. با استفاده از Babylon شما به سرعت می توانید ایمیل ها، صفحات وب، مستندات و کلیه لغات مورد نظر خود را ترجمه کنید. نرم افزار Babylon در حال حاضر حدوداً 30 میلیون کاربر دارد. این نرم افزار که از خاصیت OCR استفاده می کند همیشه و همه جا زیر دستان شما خواهد بود، هرگاه برای ترجمه لغتی اراده کنید کافی است تنها یک کلیک کنید تا ترجمه لغت مورد نظر را به بیش از 50 زبان مختلف دنیا به شما نشان دهد.  پنجره شناور این برنامه همانند یک دستیار همیشه با شما خواهد بود همانطور که با یک کلیک روی کلمه مورد نظر آشکار می شود با حرکت دادن ماوس و بدون هیچ کلیکی (این ویژگی باید توسط کاربر تنظیم شود) نیز خود به خود ناپدید می شود.
 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Babylon:
- ترجمه کلمات و متون
- دارای 25 فرهنگ لغت عمومی در 75 زبان مختلف از جمله فارسی
(برای فعال شدن تمامی زبان ها باید Glossary های مربوط به هر زبان را جداگانه دانلود کنید)
- تبدیل واحدها و تبدیل واحد پول کشورها به هم تنها با یک کلیک
- حاوی فرهنگ لغت هایی با بیش از 3 میلیون کلمه
- فرهنگ لغت های شخصی شامل 1600 موضوع مرتبط با تجارت، زیست شناسی، کامپیوتر، شیمی و ... در بیش از 70 زبان
- فعال سازی دیکشنری تنها با یک کلیک بر روی هر لغت در برنامه های مختلف (Word, Excel, PowerPoint) و دیگر برنامه های تحت ویندوز
- مبدل واحد ها به یکدیگر
- اصلاح کننده ی کلمات نوشته شده از نظر املائی (غلط یابی به زبان های مختلف)
- روش صحیح تلفظ کلمات (با صدای مرد و زن)
- توانایی اتصال به دایره المعارف Wikipedia
- قابلیت جدید Auto Completion
- قابلیت جدید تغییر رنگ پنجره نرم افزار به دلخواه
- و ...

 

Babylon 9.0
 

برخی از ویژگی های نسخه جدید نرم افزار بابیلون:

- ترجمه آسان در کليه برنامه‌ها تنها با يک کليک
تنها کافی است در هر برنامه رايانه‌ای که مايليد، بر روی متن کليک کرده و به ترجمه آنی و سريع آن و همچنین مطالب واژه‌نامه‌ها و دانش‌نامه‌های مختلف در زمينه‌ها، موضوعات و مطالب گوناگون دسترسی پیدا کنید.

- غلط‌ياب املايی و تصحيح متن
غلط‌ياب املايی و تصحيح متن بابيلون در خدمت شماست تا با کمک آن مطمئن شويد چیز مهمی در متن شما حذف نشده یا از قلم نیفتاده و به شما امکان یافتن غلط‌های نگارشی (مانند اشتباهات تایپی، دستوری، و غیره) را نیز می‌دهد. سرویس غلط‌ياب املايی و تصحيح متن بابيلون به شما کمک می‌کند تا کلمات را بدون غلط املایی نوشته و نویسنده بهتری شوید. این قابلیت بهترین کلمات، عبارات و اصطلاحات جایگزن مناسب متن را پیشنهاد داده و به صورت خودکار متن شما را بررسی می‌کند. این سرویس بسیار ضروری بطور مشخص در زمان نوشتن ایمیل و نگارش اسناد بوسیله مایکروسافت آفیس و همینطور هنگام تهیه متون صفحات وب‌سایت سودمند می باشد.

- جامعه زنده ترجمه:
بابيلون 9 شما را قادر می‌سازد به راحتی در جامعه بزرگ بابيلون که متشکل از گویش‌وران به زبان مادری و مترجمان حرفه‌ای سرتاسر جهان است، مشارکت کنید. شما می توانید سوالات خود را از جامعه زنده ترجمه انسانی بابيلون بپرسید، خواه سوال شما یک پرسش مرتبط با زبان،یک سوال کوتاه و یا بررسی یک مقاله دانشگاهی باشد - جامعه انسانی بابيلون، که از هزاران کاربر بابيلون تشکیل شده ، آماده ارائه کمک شبانه‌روزی به شماست!

- ارائه ‌شده به 75 زبان مختلف:
بابيلون به صورت خودکار زبان‌های مورد استفاده و نياز شما را شناسایی کرده و نتايج را به آن زبان‌ها ارائه می‌دهد.
 


Babylon 9.0
 

 


           

 

دانلود کتاب آموزش نرم افزار Word 2007

 

دانلود کتاب آموزش نرم افزار Word 2007

مایکروسافت ورد (Microsoft Word) یا مایکروسافت آفیس ورد، از بهترین و پر استفاده‌ترین نرم‌افزارهای واژه پرداز است. در ۱۹۸۳ اولین انتشار ورد تحت نام Multi - Tool برای سیستم‌های Xenix و سپس برای کامپیوترهای شخصی IBM برای اجرا در محیط سیستم‌عامل DOS منتشر شد.
 

اولین نسخه مایکروسافت ورد در سیستم‌عامل گرافیکی در سال ۱۹۸۴ برای کامپیوتر اپل مکینتاش منتشر شد. پس از آن، این برنامه برای سیستم‌های عامل‌های SCO UNIX و OS/2 و Windows 3.1 به بازار آمد. در سال ۱۹۸۹ این برنامه به عنوان جزئی از مجموعه نرم‌افزاری Microsoft Office تبدیل شد.
ورد ۲۰۰۷ قسمتی از مجموعهٔ Microsoft Office 2007 برای سیستم‌عامل ویندوز است. این نسخه شامل تغییرات زیادی می‌باشد. شامل یک فرمت فایل XML-based جدید، طراحی مجدد ظاهر برنامه، یکپارچگی فرمول ویرایش، مدیریت فهرست کتب و پشتیبانی از اسناد ساخته شده می‌باشد.
 

مشخصات

ناشر: اندیش پخش سبز
فرمت کتاب: PDF
تعداد صفحات: 374
زبان: Persian
حجم فایل: 16.8 مگابایت
تاریخ انتشار: 14:20 - 90/4/31
امتیاز:
 

راهنمای دانلود

  • برای دانلود، به روی عبارت "دانلود" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
  • اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً FlashGet استفاده کنید.
  • چنانچه قادر به دانلود از سرور دانلود مستقیم نیستید، از لینک های کمکی استفاده کنید.
    ( لینک کمکی چیست؟ لینک کمکی، یک کپی مشابه از فایل است که بر روی یک سایت دیگر جهت دانلود قرار داده می شود و در مواقعی که یک سرور قادر به سرویس دهی نباشد شما می توانید فایل مورد نظر خود را از یک سرور دیگر دانلود نمائید)
  • در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
  • کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.p30download.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
  • چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.
  • فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

رمز فایل

www.p30download.com


 

دانلود کتاب آموزش نرم افزار Excel 2007

 

دانلود کتاب آموزش نرم افزار Excel 2007

اکسل شامل صفحات گسترده‌ای است که اطلاعات آن به صورت عددی و حروفی تقسیم‌بندی، سازمان‌بندی و مرتب شده‌اند. از اکسل علاوه بر سازماندهی داده‌ها، برای نگهداری و پردازش داده‌ها و رسم چارت (نمودار) نیز استفاده می‌شود. اگرچه متخصصین ریاضی و حسابداری از برنامه‌های دیگری استفاده می‌کنند و اکسل برای آن ها بسیار ضعیف است، اکسل بیشتر برای کارهای آماری، مالی و حسابداری عمومی و افراد عادی (کاربران خانگی) و برای ایجاد کاربرگ، سند، فاکتور، رسم نمودار و محسابات مالی و آماری و ریاضی از اکسل استفاده می‌شود. در واقع اکسل ماشین حسابی است با قابلیت‌های بالا. برای مثال اگر بخواهید حساب‌های روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه‌ی مالی خود را بنویسید، از اکسل استفاده می‌کنید. 



 

مشخصات

ناشر: اندیش پخش سبز
فرمت کتاب: PDF
تعداد صفحات: 252
زبان: Persian
حجم فایل: 9.34 مگابایت
تاریخ انتشار: 11:25 - 90/5/4
امتیاز:
 

راهنمای دانلود

  • برای دانلود، به روی عبارت "دانلود" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
  • اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً FlashGet استفاده کنید.
  • چنانچه قادر به دانلود از سرور دانلود مستقیم نیستید، از لینک های کمکی استفاده کنید.
    ( لینک کمکی چیست؟ لینک کمکی، یک کپی مشابه از فایل است که بر روی یک سایت دیگر جهت دانلود قرار داده می شود و در مواقعی که یک سرور قادر به سرویس دهی نباشد شما می توانید فایل مورد نظر خود را از یک سرور دیگر دانلود نمائید)
  • در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
  • کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.p30download.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
  • چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.
  • فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

رمز فایل

www.p30download.com


 

دانلود کتاب آموزش نرم افزار PowerPoint 2007

 

دانلود کتاب آموزش نرم افزار PowerPoint 2007

یکی از آسانترین و جذابترین روش‌های آموزشی، استفاده از اسلایدهای آموزشی پاور پوینت است. با توجه به آسان بودن استفاده از این اسلایدها که عمدتا تنها با یک کلیک ساده امکان پذیر است. محیط رنگی و قابلیت افزودن عکس، جدول، نمودار، کلیپ آرت، صدا و ویدئو باعث جذابیت کار و تفهیم بهتر مطالب برای مخاطبان می‌شود.
برای استفاده از پاورپوینت به هیچ برنامه پشتیبانی کننده ای احتیاج نیست، کوتاه است و روشهای انتشار آن نیز آسان و امکان پذیرند.
همچنین به کارگیری اسلایدهای آموزشی پاورپوینت از آنجایی که با بازگو کردن مفاهیم به زبان ساده دنبال می شود تنها محدود به مخاطبان خاص نبوده و همه گروههای اجتماعی و عموم کاربران اینترنتی را تحت پوشش قرار می دهد.

مشخصات

ناشر: اندیش پخش سبز
فرمت کتاب: PDF
تعداد صفحات: 180
زبان: Persian
حجم فایل: 20.4 مگابایت
تاریخ انتشار: 10:20 - 90/5/3
امتیاز:
 

راهنمای دانلود

  • برای دانلود، به روی عبارت "دانلود" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
  • اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً FlashGet استفاده کنید.
  • چنانچه قادر به دانلود از سرور دانلود مستقیم نیستید، از لینک های کمکی استفاده کنید.
    ( لینک کمکی چیست؟ لینک کمکی، یک کپی مشابه از فایل است که بر روی یک سایت دیگر جهت دانلود قرار داده می شود و در مواقعی که یک سرور قادر به سرویس دهی نباشد شما می توانید فایل مورد نظر خود را از یک سرور دیگر دانلود نمائید)
  • در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
  • کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.p30download.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
  • چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.
  • فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

رمز فایل

www.p30download.com


 

دانلود کتاب آموزش نرم افزار Access 2007

بازدید: 16577

 

دانلود کتاب آموزش نرم افزار Access 2007

اكسس (Access) كه یكی از برنامه های موجود در بسته نرم افزاری آفیس (Microsoft Office) است برای ساماندهی و كنترل و مدیریت پایگاه داده ایجاد شده است.
این برنامه دارای قابلیتهای بسیار است , مانند ایجاد صفحه ورود اطلاعات به شكل دلخواه.
به عنوان مثال وقتی شما می خواهید اطلاعات موجود در یك چك را در كامپیوتر خود ذخیره كنید شما با استفاده از برنامه اكسس می توانید صفحه ای درست همانند صفحه چك ایجاد كنید و اطلاعات را به صورت كاملا گرافیكی در آن وارد كنید.
 

شما پس از ایجاد پایگاه داده هایتان حتی می توانید از آنها گزارش گرفته و یا در بین اطلاعات خود جستجو كرده البته تمامی این امكانات را شما با دستان قدرتمند خود ایجاد خواهیدكرد.
از موارد استفاده برنامه اكسس به طور شهودی می توان به استفاده آن در قسمت حسابداری یك شركت و یا نگهداری اطلاعات اشخاص عضو در سایتتان و حتی نگهداری اطلاعات كارمندان (حتی عكس آنها) و موارد بسیار متنوع دیگر اشاره کرد.
شما پس از ایجاد این پایگاه داده حتی می توانید آن را در شبكه در اختیار دیگران قرار داده یا بر روی آن كلید رمز گذاشته یا حتی در سطح كاربران مختلف مقدار دسترسی هر كاربر را تعیین كنید.
 

مشخصات

ناشر: اندیش پخش سبز
فرمت کتاب: PDF
تعداد صفحات: 213
زبان: Persian
حجم فایل: 7.35 مگابایت
تاریخ انتشار: 10:15 - 90/4/30
امتیاز:
 

راهنمای دانلود

  • برای دانلود، به روی عبارت "دانلود" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
  • اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً FlashGet استفاده کنید.
  • چنانچه قادر به دانلود از سرور دانلود مستقیم نیستید، از لینک های کمکی استفاده کنید.
    ( لینک کمکی چیست؟ لینک کمکی، یک کپی مشابه از فایل است که بر روی یک سایت دیگر جهت دانلود قرار داده می شود و در مواقعی که یک سرور قادر به سرویس دهی نباشد شما می توانید فایل مورد نظر خود را از یک سرور دیگر دانلود نمائید)
  • در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
  • کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.p30download.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
  • چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.
  • فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

رمز فایل

www.p30download.com


 

دانلود کتاب راهنمای ویندوز 7

 

دانلود کتاب راهنمای ویندوز 7

ویندوز ۷ آخرین نسخه سیستم‌عامل از سری مایکروسافت ویندوز است که در تاریخ ۲۲ اکتبر سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شد. ویندوز ۷ برای استفاده در کامپیوترهای شخصی شامل انواع خانگی و اداری تولید شده‌است. این سیستم‌عامل هفتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۷ گذاشته‌اند.
آیتم‌های اضافه شده به کنترل پنل شامل: ClearType ،Display Color Calibration Wizard،Gadgets Recovery ،Troubleshooting ،Workspaces Center ،Location and Other Sensors ،Credential Manager ،Biometric Devices ،System Icons و Display می‌باشد. نام Windows Security Center به Windows Action Center تغییر یافته ‌است.
از ویژگی‌های این نسخه که بیشتر مورد توجه ‌است می‌توان به پشتیبانی از قابلیت چند لمسی، طراحی دوباره ویندوز شل، نوار وظیفه و یک سیستم شبکه خانگی به نام گروه خانگی نام برد، همچنین به نقل از مسئولان مایکروسافت، ویندوز ۷ نسخه ارتقا یافته و بهینه شده ویندوز ویستا می‌باشد.



 

مشخصات

فرمت کتاب: PDF
زبان: Persian
حجم فایل: 2.67 مگابایت
تاریخ انتشار: 08:00 - 90/4/21
امتیاز:
 

راهنمای دانلود

  • برای دانلود، به روی عبارت "دانلود" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
  • اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً FlashGet استفاده کنید.
  • چنانچه قادر به دانلود از سرور دانلود مستقیم نیستید، از لینک های کمکی استفاده کنید.
    ( لینک کمکی چیست؟ لینک کمکی، یک کپی مشابه از فایل است که بر روی یک سایت دیگر جهت دانلود قرار داده می شود و در مواقعی که یک سرور قادر به سرویس دهی نباشد شما می توانید فایل مورد نظر خود را از یک سرور دیگر دانلود نمائید)
  • در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
  • کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.p30download.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
  • چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.
  • فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

رمز فایل

www.p30download.com


 

دانلود کتاب نهج البلاغه

 

دانلود کتاب نهج البلاغه

نهج‌البلاغه، مجموعه‌ای از خطبه‌ها، نامه‌ها و اندرزهای (حکمت‌ها)ی علی ابن ابی‌طالب، امام اول شیعیان است.
گردآورندهٔ نهج‌البلاغه، ابوالحسن محمد بن حسین موسوی معروف به سید رضی و شریف رضی است. نهج‌البلاغه عنوانی است که سید رضی برای منتخبی از خطبه‌ها و مواعظ، نامه‌ها و عهدنامه‌ها، و کلمات کوتاه و قصار علی بن ابی‌طالب برگزیده‌است. مطالب این کتاب از جمله شیواترین متون عربی محسوب می‌شود.

این کتاب بر در سه باب آمده است:
- باب اول: خطبه‌ها
- باب دوم: نامه‌ها
- باب سوم: کلمات قصار
 

مشخصات

فرمت کتاب: HTML
زبان: Persian
حجم فایل: 15.1 مگابایت
تاریخ انتشار: 13:40 - 90/5/31
امتیاز:
 

راهنمای دانلود

  • برای دانلود، به روی عبارت "دانلود" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
  • اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً FlashGet استفاده کنید.
  • چنانچه قادر به دانلود از سرور دانلود مستقیم نیستید، از لینک های کمکی استفاده کنید.
    ( لینک کمکی چیست؟ لینک کمکی، یک کپی مشابه از فایل است که بر روی یک سایت دیگر جهت دانلود قرار داده می شود و در مواقعی که یک سرور قادر به سرویس دهی نباشد شما می توانید فایل مورد نظر خود را از یک سرور دیگر دانلود نمائید)
  • در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
  • کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.p30download.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
  • چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.
  • فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

رمز فایل

www.p30download.com


 

The Lady and the Reaper

The Lady and the Reaper نام یک انیمیشن بسیار زیباست که داستان پیرزنی را به نمایش می کشد که به تنهایی در مزرعه اش زندگی می کند و مدام انتظار آن را می کشد که فرشته مرگ ( دروگر ) به سراغ او بیاید تا بتواند دوباره همسرش را ملاقات کند . یک شب هنگامی که خوابیده است روحش از بدن جدا شده و به سمت در مرگ روانه می شود و هنگامی که اون از این امر شادمان است خود را در بیمارستانی می بیند که …

تمامی داستان در این انیمیشن کمدی و کوتاه بدون انجام گرفتن مکالمه بین شخصیت ها انجام می پذیرد . پیرزن و دروگر محصول سال ۲۰۰۹ می باشد که با کیفیت بلوری برای دانلود قرار داده ایم و تماشای آن را به شما پیشنهاد می کنیم .


 

 


 

hajmحجم : ۱۱۹٫۵۶ مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم

 

 



 


 
http://filmmojaz.mihanblog.com/دانلود انیمیشن ابرهای پراکنده – Partly Cloudy

 

همیشه یکی از دردسر های والدین ، تشریح چگونه به دنیا آمدن یک آدم به کودک شان بوده و هست اما بیشتر آنها با ندادن جواب های قانع کننده ذهن کودک را بیش از پیش کنجکاو کرده و زمینه را برای بروز مسایل بعدی آماده کرده اند . کمپانی دیزنی برای برطرف ساختن این مشکل یک انیمیشن کوتاه تهیه کرده است با نمایش دادن آن به کودکتان می توانید به سوال های درون ذهنش پاسخ دهید .

این انیمیشن بدون گفت و گو بوده و تمامی داستان توسط حرکات شخصیت ها پیش به جلو می رود . کیفیت این فیلم بلوری ریپ می باشد که در فرمت MKV قرار گرفته است . برای پخش این فرمت می بایست نرم افزار پخش آن را داشته باشید و یا از این کدک استفاده نمایید .


 

 

حجم : ۲۴٫۸۲ مگابایت
 پسورد : www.downloadkade.com
 دانلود با لینک مستقیم

 


 



 



 



 

با این نرم افزار XBOX Emulator 0.34 میتوانید بازی های  کنسول محبوب XBOX را برروی کامپیوتر نیز اجرا کنید ،تمام سی دی های کنسول xbox با این نرم افزار قابل اجرا می باشد .

برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب بروید …

 

 

 

 دانلود با لینک مستقیم  |  ۲٫۸ مگابایت

 پسورد فایل : ندارد

روش کار: ابتدا سی دی یا دی وی دی بازی های xbox را درون کامپیوتر گذاشته نرم افزار را اجرا کنید

سپس بازی را اجرا کنید



برای دانلود  کنید به لینک زیر بروید

wdl.persiangig.com/pages/download/?dl=http://gbloger.persiangig.com/image/iPhone.rar



           

سلام برای شما دانلود نرم افزار فشرده ساز به نام winrar 4.0.0 است که شما می توانید در ادامه مطلب ان را دانلود کنید

 شما برای دانلود نیاز به عضو شدن ندارید



ادامه مطلب ...


           

سلام در این بخش برای شما دانلود نود32 ورژن 5 را گذاشتم که می توانید در ادامه مطلب  دانلود کنید

شما برای دانلود ابتدا باید عضو شوید



ادامه مطلب ...


           

سلام در این وبلاگ برای شما دانلود مرورگر Googel Chroomرا گذاشتیم که جدید ترین ورژن ان است

که در ادامه مطلب میتوانید دانلود کنید

شما در این بخش نیاز به عضو شدن ندارید 



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 20 دی 1390برچسب:دانلود ,دانلود Google Chrome v16,0,912,75 Stable, :: 17:44
رضا

سلام

در این بخش برای شما بررسی نرم افزارAdobe Flash Player v10.3.183.5

شما ابتدا باید عضو شوید              دانلود ان هم گذاشتیم

 

 

 Adobe Flash Player v10.3.183.5



ادامه مطلب ...


           

سلام

در این بخش وبلاگ sanwares برای شما یک مرورگر فوق العاده زیبا به نام Internet Explorer 9  را گذاشتیم 

وامیدوارم که از این نرم افزار لذت ببرید

که از ادامه مطلب به بررسی ان و دانلود ان می پردازیم 

برای این دانلود نیاز به عضو شدن نیست

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...


           

سلام امروز برای شما دوستان عزیز دانلود  نر م افزار

دانلود Yahoo! Messenger v11.5.0.152 - نرم افزار یاهو مسنجر، معروفترین نرم افزار چت

را گذاشتم که شما می تونین از ادامه مطالب ان را دانلود کنید

خواهشمندم 

شما ابتدا باید عضو باشید 



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 20 دی 1390برچسب:, :: 13:22
رضا

در این پست وبلاگ sansutyblog

سلام... من برایتان دانلودبازی فصلهاangre birds گذاشتم ... خواهشمندم که نظر یادتون نره


 

رمز فیل زیپ شده                             sansutyblog



           
سه شنبه 20 دی 1390برچسب:, :: 12:1
رضا

دوستان سلام در این بخش چه گونگی از بین بوردن بدسکتور ها را از راه خود ویندوز وبدون استفاده از نرم افزار برای شما توضیح میدهم

راه اول: با استفاده از نرم افزارهای موجود در ویندوز
روی My Computer دابل کلیک کنید.
درایوی را که می خواهید عیب یابی کنید را انتخاب نمایید.
Properties را از منوی File انتخاب کنید. اکنون باید یکسری اطلاعات و مشخصات از این درایو در منوی Properties ببینید.
تب Tools را انتخاب کنید.
تکمه Check Now را از قسمت Error Checking کلیک کنید.
بسته به ورژن ویندوز خود گزینه “thorough” یا ” Scan for and Attempt of Recovery Bad Sector” را انتخاب کنید.
روی ری استارت کلیک کنید.
حال سیستم به چک کردن هارد پرداخته و در صورت وجود بدسکتور آن را تعمیر می کند.
راه دوم: با استفاده از نرم افزار HDD Regenerator v1.5
که در مطلب بعدی به ان پرداخت



           
سه شنبه 20 دی 1390برچسب:, :: 12:1
رضا

سلام دوستان

اگر میخواهید حرف های من رو خوب بفهمید در قسمت صفحات وبلاگ تکنولوژی 2 را نگاهی بیندازید

بله درسته از تعجب شاخ در میارید

خوب پس به این توضیحات خوب توجه کنید

دوستان اجازه بدهید اول با زبان عامیانه نه زبان تخصصی تعریف کنم که چرا نمیشود یک پوشه با نام ویژه ای را ساخت یا پاک کرد.
ترکیب سیستم عامل ویندوز بگونه ایست که بعض نام ها را یک سخت افزار می شناسد نه یک نام.برای مثال ویندوز فکر میکند که
عبارت PRN یعنی پرینتر. لذا اگر بخواهی پوشه ای با این نام بسازی ، ویندوز فکر میکند که باید سخت افزار پرینتر را درست نماید که
بدیهی است نمیتواند.چون ویندوز یک نرم افزار است نه کارخانه ساخت پرینتر.
از طرف دیگر اگر بخواهیم همین نام را در ویندوز Delete کنیم مثل این است که از ویندوز بخواهیم که یک پرینتر را نابود کند که نمیتواند.

من مثال بالا را صرفا" و فقط جهت درک بیشتر مطلب عرض کردم. در رابطه با تعریف بالا ما نمیتوانیم با دستورات عادی ویندوز پوشه یا
فایلی با اسامی زیر بسازیم چون هرکدام بنوعی شامل تعریف بالا میشوند:

CON, PRN, AUX, CLOCK$, NUL, COM1, COM2, COM3, COM4, COM5, COM6, COM7, COM8,COM9,LPT1, LPT2
LPT3, LPT4, LPT5, LPT6, LPT7, LPT8, LPT9

بغیر از مورد بالا مورد دیگری هم هست که میشود پوشه هایی ساخت که هیچکدام از نام های بالا را نداشته باشند ولی ما نتوانیم
آن ها را Delete کنیم.
به زبان ساده ما نمیتوانیم بعضی از اعضای اصلی ویندوز را با روش های معمول Delete کنیم ، فرضا" نمیشود با روش های عادی
Recycle Bin و یا Control Panel و امثال این ها را Delete کرد.چون اینها مثل دست و پا و .. برای ویندوز محسوب میشوند و مثل این
است که از ویندوز بخواهیم دستش یا پایش را قطع کند.!!!

با توصیف بالا اگر ما پوشه ای بسازیم و با کلک هایی به ویندوز بقبولانیم که این پوشه همان Recycle Bin و یا Control Panel و امثال
آن هست ، باز هم این پوشه ها هم غیر قابل Delete خواهند شد. (ویروس نویسان ویروس های Auto Run از این روشها استفاده
میکنند).
تا اینجا فقط تعریف کردیم حال برویم ببینیم چگونه میشود پوشه هایی با نام های گفته شده در بالا میشود درست کرد و پاک نمود.
در مورد نوع دوم هم اگر دوستان مایل بودند یادداشت بگذارند تا توضیح دهم.
==========================================
من برای راحتی کار شما دو تا فایل Batch با نام های createCON.bat و removeCON.bat در ضمیمه قرار داده ام.
فایل createCON.bat را در هر جا گذاشته و اجرا کنید در همان جا یک پوشه بنام CON خواهد ساخت که اگر امتحان کنید خواهید
دید که غیر قابل Delete است .حال اگر فایل removeCON.bat را در همان محل اجرا کنید پوشه CON پاک خواهد شد.

اگر روی هر کدام از فایل های فوق کلیک راست کرده و گزینه Edit را انتخاب کنید ، فایل مورد نظر در NotePad باز خواهد شد و شما
میتوانید در آن به جای عبارت CON هر کدام از نام های بالا را گذاشته و امتحان کنید.
در کل دستوراتیکه من داده ام عبارتند از:
برای ساخت

 
کد:
mkdir .con

برای پاک کردن

 
کد:
rd .con

موفق باشید

نظر یادتون نره ممنون از توجه شما



           
سه شنبه 20 دی 1390برچسب:, :: 12:1
رضا

 سلام

امید وارم حالتان خوب باشه برایتان چند نرم افزار کاربردی برای

کامپیوتر گذاشتم

شما در قسمت ادامه مطلب می توانید ان ها را دانلود کنید

لطفا اول عضو شوید



ادامه مطلب ...


           

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
موضوعات
 
 
 
سیستم جامع افزایش بازدید پردیس باکس