دانلود و نقد بازی ها

 

آموزش برنامه نویسی تحت وب را برای کاربران سن وارس  تهیه نمودیم، این کتاب به زبان فارسی با حجم کم شما را با برنامه نویسی تحت وب آشنا میسازد، در این کتاب نحوه برنامه نویسی با زبان های PHP ، JSP ، ASP.NET ، XML ، VRML و سایر مفاهیم آموزش داده شده است.

برای دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی تحت وب به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب ...


 

 

دانلود Yahoo! Messenger 11.5.0.155 Final محبوب ترین پیام رسان دنیا

نسخه پرتابل اضافه شد / .

شکی نیست که اگر امروز از اکثر کاربران حتی مبتدی اینترنت هم پرسیده شود که محبوب ترین و در عین حال قدرتمندترین نرم افزار مسنجر در دنیا کدام است همه نام Yahoo Messenger را ذکر خواهند کرد. این پل ارتباطی قدرتمند سال هاست که از سوی کمپانی یاهو عرضه می شود و هرروز هم به هواداران و کاربران آن افزوده شده تا جایی که امروز شاید کمتر نرم افزاری را بتوان یافت که در زمینه ارتباط اینترنتی به این درجه از محبوبیت دست یافته باشد. البته این درجه از محبوبیت از زمانی به وجود آمده که قابلیت های این ابزار هم افزایش یافته تا جایی که امروز می توان 10 ها قابلیت متعدد را در همین نرم افزار به ظاهر ساده مشاهده نمود. قابلیت های کوچک و بزرگی که به ارتباط آسان تر با دوستان کمک می کند. Yahoo Messenger  امکانات فراوانی دارد ؛ محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها ، آواتار های زیبا ، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. این ها مواردی هستند که در نسخه های مختلف یاهو با تغییرات کوچک و بزرگ وجود داشته اند. نسخه ی جدیدی که امروز و به تازگی معرفی شده و ما هم به عنوان اولین سایت های دانلود آن را قرار داده ایم نسخه نهایی Yahoo Messenger محسوب می شود. امکان انتخاب زبان های مختلف مهم ترین قابلیتی است که در نسخه ی جدید گنجانده شده است ، تغییرات ظاهری نسبتا محدود که هرچند زیاد به چشم نمی آید اما طی گذشت زمان قابلیت های خود را بهتر نشان خواهند داد. دسترسی سریع تر به Yahoo Profile که جایگزین Yahoo 360 به شمار می رود در کنار سازگاری کامل تر با مسنجرهای دیگر نظیر  MSN Messenger و Google Talk یکی دیگر از قابلیت های این ابزار محبوب محسوب می شود. کیفیت بالا در ارتباط تصویری و امکان مشاهده به روزرسانی های جدید Addlist ها دو قابلیتی است که در نسخه 10 بسیار به چشم می آید. نکته پایانی هم هرچند این نرم افزار کاملا رایگان عرضه می شود اما برای ایرانیان داخل کشور دریافت مستقیم از سرورهای یاهو به صورت معمول تقریبا غیر ممکن است اما ما این نسخه را در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهیم تا به سادگی به دریافت آن اقدام کنید.

 



ادامه مطلب ...


به جرات میتوان گفت نرم افزار Nero Burning Rom طی دو دهه اخیر یکی ازhttp://p30world.com/p30images/2/1390/16.7/nero-box.jpg محبوبترین نرم افزارهایی بوده که تمامی افراد برای رایت سی دی و دی وی دی و بلو ری و به طور کل انواع لوح فشرده از آن استفاده می کنند .

هم اکنون نسخه 11.0 این نرم افزار بسیار قدرتمند در قالب یک پک بی نظیر مالتی مدیا برای تمامی مضامین آماده استفاده علاقمندان شده که یکجا تمامی ابزارهای خلق، Rip کردن، کپی کردن،  رایت کردن، به اشتراک گذاری، Backup، پخش و سینمای خانگی را یکجا به علاقمندان می دهد .

Nero Multimedia Suite v11.0.10700 بسته ی نرم افزاری کامل و قدرتمند برای تامین تمامی نیازهای مالتی مدیا کاربران

Nero 11 نسل جدید مطمئن ترین پک نرم افزاری مالتی مدیا و خلق و رایت دیسک و سینمای خانگیست که از ویژگی های جدید و منحصر به فرد و فن آوری های نوین بهر میبرد که لذت بهره مندی از رسانه نوین دیجیتال را دو چندان می کند . این ابزارساده برای استفاده و در عین حال بسیار قدرتمند مالتی مدیا به شما امکان خلق و رایت انواع CD, DVD و Blu-Ray، تغییر فرمت و Rip کردن، کپی، رایت ،ویرایش، Backup, به اشتراک گذاری هر آنچه که می خواهید از Music, Video , Photo و دیتا را می دهد .

برای دانلود و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...


           

 

Alan Wake (نبرد با تاریکی) یک بازی ماجراجویانه می باشد که یکی از برترین قسمت های بازی ، داستان عمیق و درگیرکننده اش است . بازی درباره شخصی به اسم alan wake میباشد که فردی نویسنده بوده و دچاره کابوس هایی میشود که مدام خودش را در بین جنگل و ادم هایی که تاریکی وجود انها را فرا گرفته میبیند … پس از این کابوس ها او تصمیم به سفری به روستایی به نام bright fall میگیرد تا در انجا ارامش خودرا پیدا کند … ولی وقتی وارد انجا میشود برگ هایی را پیدا میکند که نوشته هایی از داستان درون ذهن او بوده که میخواسته انهارا بنویسد و ان اتفاق ها در طول بازی به طور واقعی برای او رخ میدهد .

 

| نسخه معتبر SKIDROW برای اولین بار در میان وب سایت های ایرانی |

| نسخه کم حجم Black Box با حجم ۳٫۸ گیگابایت به پست اضافه شد |

| آپدیت ورژن ۱٫۰۱٫۱۶٫۳۲۹۲ به پست اضافه شد |

 

Alan Wake cover دانلود بازي Alan Wake براي PC

 

 



ادامه مطلب ...


 

Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید.
این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و … اشاره کرد.

 

IDM مدیریت دانلود قدرتمند Internet Download Manager 6.09 Build 2 Final

 



ادامه مطلب ...


گیم لند مجله ای حرفه ای می باشد که به بررسی و مرور جدیدترین بازی های روز دنیا می پردازد. این مجله توسط نویسندگانی از وبسایت بازی رایانه تولید می شود. تا به امروز ۱۴ نسخه از این مجله اینترنتی منتشر شده است که طرفداران زیادی را در میان فارسی زبانان سرتاسر دنیا جذب کرده است. در این نسخه از مجله به بررسی و پیش نمایش بازی های روز دنیا پرداخته می شود که برای اطلاع از سرفصل های آن می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید. شما از هم اکنون می توانید این مجله را برای اولین بار از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

gameland cover 14 small دانلود مجله بازی های رایانه ای GameLand نسخه 14   بهمن 90



ادامه مطلب ...


 

the smurfs cover دانلود دوبله فارسی انیمیشن اسمورف ها The Smurfs 2011

 

نام انیمیشن: The Smurfs – اسمورف ها

ژانر: انیمیشن ، کمدی ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۱۰۳ دقیقه

حجم: ۷۱۱ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

دوبله فارسی – استدیو آواژه

IMDB

خلاصه داستان: وقتی که گارگامل (Gargamel) جادوگری شیطانی موجودات کوچک آبی رنگ را از روستایشان اسمارف (Smurf) و خانه‌های قارچ مانندشان بیرون می‌کند، این موجودات به وسط پارک مرکزی شهر نیویورک آمده و حالا قبل از اینکه گارگامل همه چیز را نابود کند، باید راهی برای بازگشت به سرزمین جادوییشان پیدا کنند و …



ادامه مطلب ...


دانلود ?Where's My Water - بازی موبایل آب من کجاست؟

(90/11/18) تغییرات:

اضافه شدن نسخه 1.3.6 برای اندرویید و آی او اس

بازی ?Where's My Water یک بازی سرگرم کننده از مجموعه بازی های شرکت بزرگ والت دیزنی است و داستان یک تمساح است که به همراه دیگر دوستان تمساح خود در زیر شهری زندگی می کند اما تمساح ما بر خلاف دیگر دوستانش ویژگی های زیادی از انسان ها را در خود دارد که یکی از آن ها پاکیزگی و حمام کردن است. اکنون شما باید آب پاکیزه و بدون هیچ آلودگی را از طریق لوله های شکسته در زیر زمبن به لوله ای که به حمام تمساح ما وصل می شود برسانید و در این راه می توانید جوایز زیادی را دریافت کنید.



ادامه مطلب ...


           
جمعه 28 بهمن 1390برچسب:دانلود, :: 14:7
رضا
دانلود Puss in Boots 2011 - انیمیشن گربه چکمه پوش

این انیمیشن زیبا در مورد گربه چکمه پوش یا همان گربه شرک است.گربه ای بسیار بی باک که مهارت زیادی در شمشیر زنی دارد و به وسیله ترفندهای خاص دشمنان را از بین میبرد.



ادامه مطلب ...


           
جمعه 28 بهمن 1390برچسب:دانلود, :: 14:5
رضا
دانلود PipeRoll - بازی موبایل اتصال لوله ها

اتصالات لوله ها را با نهایت سرعت و دقت طوری به هم بچسبانید که موقعیت صحیح آن ها باعث انتقال بدون نشت آب و بقیه مایعات از منابع به ساختمان ها شود. این کار را می توانید در بیش از ۱۰۰ سطح و در ۴ نوع مختلف از مایعات انجام دهید.



ادامه مطلب ...


           
جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, :: 14:3
رضا
دانلود Waterfox v10.0.1 - نرم افزار مرورگر واترفاکس

Waterfox مرورگری است که بر مبنای مرورگر فایرفاکس و مخصوص سیستم عامل های 64 بیتی طراحی شده است. Waterfox علاوه بر امنیت بالا، تمام قابلیت های فایرفاکس ویندوزهای 32 بیتی را در خود جای دارد و از سرعت بالاتری نیز برخوردار است که می تواند صفحات را نیز با سرعت بسیاار بالاتر برای شما بارگذاری کند. همچنین شما  قادر خواهید بود تا تمامی افزونه های مخصوص فایرفاکس را نیز بر روی واترفاکس نصب کند.



ادامه مطلب ...


           
جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, :: 14:0
رضا
دانلود Animated GIF Producer v5.2 - نرم افزار تولید انیمیشن های متحرک

Animated GIF Producer ابزاری با کاربرد آسان و سریع برای تولید انیمیشن ها، دکمه ها و بنرهای گوناگونی است که می توانند برای تنوع و زیبایی وب سایت شما کمک به سزایی باشند. با به کارگیری این برنامه ی ساخت انیمیشن های GIF، دیگر نیازی ندارید تا هزینه و وقت زیادی را صرف نرم افزارهای پردازش و ویرایش ویدیویی پیچیده کنید و یا به دنبال آموزش های طاقت فرسا برای چگونگی ساخت انیمیشن باشید. Animated GIF Producer به شما کمک می کند تا تنها با صرف چند دقیقه انیمیشن خود را ایجاد کرده و تنظیمات دلخواه خود مانند سایز، فریم، میزان تاخیر در نمایش پی در پی تصاویر و ... را اعمال کنید. علاوه بر این می توانید از افکت های مخصوصی برای تغییر در شیوه نمایش تصاویر پی در پی، استفاده کنید.



ادامه مطلب ...


           
جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, :: 13:59
رضا
دانلود Adobe Flash Player v11.1.102.62 x86-x64 - نرم افزار فلش پلیر جهت مشاهده و اجرای فایل فلش

فایل های ایجاد شده توسط نرم افزار محبوب Adobe Flash گستره ی وسیعی در کامپیوتر ها و سطح وب را به خود اختصاص داده است. به طوری که کمتر کاربری را می توان یافت که روزانه سر و کاری با این گونه فایل ها نداشته باشد از کلیپ ها و بازی ها و بسیاری از آموزش های مالتی مدیا گرفته تا انواع تبلیغات و سرگرمی ها و پخش کننده های آهنگ و فیلم تحت وب و ... ، همه و همه جهت اجرا و استفاده نیاز به نصب ActiveX دارند تحت عنوان فلش پلیر - Flash Player دارند. البته برنامه فوق به صورت رایگان توسط وب سایت Adobe در اختیار کلیه کاربران قرار گرفته و لیکن کاربران فقط قادر به نصب آنلاین Flash Player بوده و اگر این برنامه به هر دلیلی دچار مشکل شود دوباره باید به سایت فوق مراجعه و به صورت آنلاین این برنامه را نصب نمود. در برخی موارد با وجود مراجعه به سایت نصب ActiveX به صورت کامل صورت نمی گیرد و کاربران در اجرای فایل ها دچار مشکل می شوند. جدید ترین نسخه ی Stand Alone این برنامه را که به تازگی منتشر شده است و بی نیاز به ارتباط اینترنتی قابل نصب است را می توانید در ادامه دریافت کنید.



ادامه مطلب ...


           
جمعه 28 بهمن 1390برچسب:Adobe Flash Player v11,1,102,62 x86-x64, :: 13:52
رضا

 

 

اگر به دنبال نرم افزاری هستید که در بیشتر موارد بالاترین حد فشردگی را برای فایلهای شما داشته باشد بهتر است از این برنامه استفاده کنید. این برنامه با حجم پایین و امکانات بالا بهترین گزینه برای استفاده به عنوان برنامه فشرده سازی در ویندوز می باشد.که میتوانید از سایت sanwares.loxblog.com دانلود کنید


امکانات نرم افزار WinRAR 4.10 Final English 32bit And 64bit  :

1- دارای منوی فارسی در نسخه فارسی
2- بالاترین حد فشردگی در مورد اکثر فایلها
3- امکان تکه تکه کردن فایلهای بزرگ
4- ساخت نسخه نصبی از برنامه ها
5- امکان تعریف Recovery Record جهت بازیابی فایل فشرده ای که در انتقال خراب شده است.
6- امکان تعمیر فایلهای فشرده
7- ساخت دو فرمت RAR و ZIP
8- باز کردن اکثر فرمتهای فشرده فایلی
و ...



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:دانلود winrar, :: 22:42
رضا

 دانلود NightSky HD v1.0.0 - بازی گوی سرگردان زیر آسمان شب

NightSky یک بازی فکری خاص و چالش برانگیز است که در گروه بازی های فکری جای دارد. علاوه بر موسیقی متن زیبای بازی که توسط Chris Schlarb ساخته شده است، محیط بازی نیز از مناظر جهانی منحصر به فرد طراحی شده و از گرافیک بالایی بهره می برد و در آن بازیکن باید یک توپ را با استفاده از فیزیک واقع گرایانه در مراحل مختلف بازی به پیش ببرد. در واقع داستان این بازی به توپی مربوط می شود که در اختیار شما قرار می گیرد و شما باید آن را به جلو هدایت کنید و از موانع مختلف عبور دهید.



ادامه مطلب ...


           

 دانلود Worms Crazy Golf v1.0.0.456 - بازی گلف کرم ها

Worms Crazy Golf یکی دیگر از بازی های جالب و خنده دار سری بازی های Worms می باشد. در این بازی اعتیاد آور و سرگرم کننده که دارای محیط کارتونی زیبا و جذابی نیز می باشد، کرم ها باید با چوب گلف خود به مقابله با یکدیگر بپردازند. شما نیز اگر از علاقمندان به بازی گلف هستید می توانید در زمین های بازی با کرم ها مدت ها سرگرم باشید. این بار کرم ها تصمیم می گیرند تا در باشگاه های گلف به تفریح و نزاع بپردازند! در بازی Worms Crazy Golf سه فیلد مشخص موجود است که هر کدام دارای ۱۸ زیر شاخه است. تعقیب توپ در یک زمین دو بعدی به نظر آسان می رسد! اما فراموش نکنید وجود کلمه Crazy به این معنا هست که شما هیج شانسی ندارید و در حقیقت در این بازی شانس دخیل نیست!



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:دانلود, :: 19:25
رضا

 دانلود Sonic the Hedgehog 4 Episode 1 v1.0r9 - بازی سونیک خارپشت

بازی Sonic the Hedgehog می تواند برای طرفداران بازی های زیبای سونیک کمپانی SEGA، بسیار جذاب باشد. ویژگی های گیم پلی از جمله چرخش ها و حمله های کاراکتر بازی در این نسخه از بازی بسیار بهبود یافته است. دکتر اگمن دشمن همیشگی سونیک بازگشته است و این بار با ماشین های پیشرفته تر و جدید خود باز هم در پی از بین بردن سونیک می باشد که باید او را در نبردهای مختلفی شکست دهید. چهار مرحله منحصر به فرد در این بازی طراحی شده که بسیار هیجان انگیز می باشند. گرافیک قدیمی، جدول رده بندی امتیازات، موزیک پس زمینه آمریکایی و ژاپنی، تجربه  بازی در دنیای زیبا و سرشار از هیجان و ... از ویژگی های این بازی محبوب می باشند. شما می توانید با جمع آوری 7 زمرد سبز رنگ، Super Sonic را فعال کنید.
 



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:دانلود, :: 19:23
رضا

 دانلود Total War : Shogun 2 - بازی شوگان 2

Total War: Shogun 2 نسخه جدید و بسیار زیبایی از سری بازی های Total War، بازگشته تا دوباره شما را به قلب ژاپن فئودال ببرد و با یک استراتژی همزمان فوق العاده تاکتیکی به صندلی پیچتان کند! گرافیک هنری بازی فوق العاده به نظر می رسد، در بعد فنی هم که Creative Assembly استاد بلامنازع است. گیم پلی هم کافی است مانند ده سال قبل لذت بخش باشد تا همه چیز برای یک تجربه ی لذت بخش آماده شود. بر اساس گفته سازندگان این نسخه از سری بازی های Total War یک انقلاب در مقایسه با نسخه های گذشته به حساب می آید. در سال ۲۰۰۰ زمانی که Shogun: Total War عرضه شد، نمایش تازه ای از سبک استراتژی همزمان (Real-Time Strategy) را به همه نشان داد و استانداردهای جدیدی را برای این سبک خلق کرد. هم اکنون همان تیم سازنده پس از گذشت چند سال، قصد دارند تا با عرضه Total War: Shogun 2 - Rise of the Samurai دوباره چیزهای جدیدی را عرضه کنند



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:دانلود, :: 19:21
رضا

 دانلود Space Pirates and Zombies v1.016 - بازی جنگ های فضایی

Space Pirates and Zombies یکی دیگر از بازی های فضایی و رخ داد نبردهایی در فضا است. شما به عنوان بازیکن سفری هیجان انگیز به فضا خواهید داشت و در زمانی که دزدان دریایی و زامبی ها قصد نابودی همه چیز را دارند، شما باید با استفاده از هوش و قدرت خود با این موجودات شیطانی مقابله و آن ها را نابود کنید. در طول بازی مسیرهای سخت و دشواری پیش روی شما قرار می گیرد و دشمن برای نابودی شما دست به هر کاری می زند حال شما می توانید با کمک سفینه ها و کشتی های فضایی که در اختیارت دارید به مقابله با دشمن بپردازید.



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:دانلود, :: 19:20
رضا

 دانلود Zam BeeZee v1 - بازی با کلمات و یادگیری لغات انگلیسی

بازی Zam BeeZee یکی دیگر از بازی های ساخت کلمه است که برای افرادی که به یادگیری واژه های انگلیسی علاقمند هستند کاملاً جذاب خواهد بود. این بازی معمای کشف کلمات است. صفحه این بازی شش ضلعی بزرگی است که از ترکیب شش ضلعی های کوچکی که حاوی حروف انگلیسی هستند به وجود می آید. این حروف به صورت نامنظم روی شش ضلعی بزرگ پخش شده است و به نظر می رسد در کنار هم هیچ معنی خاصی ندارند اما شما با کمی دقت می توانید کلمات معنی داری را از آن ها استخراج کنید. بازی دارای چهار درجه دشواری متفاوت است و دقت داشته باشید که کلمات باید حداقل 3 حرف و حداکثر 12 حرف داشته باشند. گرافیک عالی این بازی به همراه حالات بسیار متنوع برای این بازی لحظات سرگرم کننده ای را برای شما رقم خواهد زد.
یاد گرفتن كلمات جدید در زبان انگلیسی از طریق بازی یكی از بهترین و ماندگارترین روش‌ها برای افزایش دایره‌ی لغات به شمار می‌رود.



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:دانلود, :: 19:18
رضا

 دانلود Dirt 3 - بازی مسابقات رالی صحرا 3

(90/11/14) تغییرات:

همراه با آپدیت شماره 1

 

Dirt 3 سومین نسخه از این سری بازی های بسیار زیبا و گرافیکی و پرطرفدار اتومبیل رانی است و از محصولات شرکت بازی سازی معروف Codemasters می باشد که تا پیشتر 2 نسخه از این بازی منتشر شده بود که هر دو نسخه پیشین، هم در نزد منتقدان و هم علاقمندان بازی کنان، فوق العاده موفق بوده اند . شرکت سازنده بازی DiRT 3 در این نسخه تمامی نکاتی که مورد توجه هوادارنش بوده را جمع آوری و آنها را در این نسخه پیاده سازی کرده است و ادعا می کند که این نسخه به مراتب بهترو زیباتر  از نسخه های قبلی خواهد بود.


ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:دانلود , :: 19:16
رضا

 دانلود Far Cry 2 - بازی فریاد سهمگین 2

به جرات Far Cry محصول سال 2004 كمپاني Ubisoft و سازندگان Crytek را به جرات مي توان يكي از زيباترين شاهكار ها در بازي هاي رايانه اي دنيا ناميد و با فروش ميليون ها نسخه و دريافت نمرات عالي منتقدان تا مدت لقب زيباترين بازي كامپيوتري اكشن اول شخص دنيا را به همراه مي كشيد.
Far Cry 2 نسخه ی بعدی سری بازی فارکرای میباشد و در ژانر شوتر اکشن اول شخص شناخته میشود.بازی کاملا بی انتها و آزادانه است و هیچگونه داستان و گیم پلی خطی در آن دیده نمیشود ٬ محیط بازی نیز بسیار بزرگ و پهن است و در آن نقشه هایی که فقط بعضی از قسمت های آن قابل دسترسی میباشند دیده نمیشود . این محیط پهن و بسیار بزرگ در منطقه ای وصف ناپذیر واقع در آفریقا قرار دارد و از مناطق بی درخت یا ساوان شروع میشود و تا مناطق جنگلی ادامه میابد ٬ Far Cry 2 و داستان خوبش نیز در این منطقه اتفاق خواهد افتاد.



ادامه مطلب ...


 دانلود Micro Machines v4 - بازی مسابقه با ماشین های کوچک

در بازی Micro Machines یکی از جذاب ترین و متفاوت ترین مسابقات ماشین سواری را تجربه خواهید نمود. این بار مسابقات هیجان انگیز با ماشین های بسیار کوچکی که در واقع ماشین های اسباب بازی هستند و در محیط های مانند میز بیلیارد، باغ، پشت بام، فاضلاب، در موزه ها، مزرعه و ... پیگیری می شود. در پیست مسابقات وسایل بسیار خطرناک و گاه قابل انفجار قرار دارند که باید مراقب آن ها باشید. ماشین ها علاوه بر خصوصیات منحصر بفرد خود، دارای موتورهای مینیاتوری بسیار قوی هستند و قابلیت شلیک مواد منفجره را به دیگر رقبا دارند. وجود وسایل روز مره خانگی بر سر راه رانندگان مانند چنگال و قاشق و دانه های نخود! و ... زیبایی خاصی را به بازی داده است. ویژگی بارز این بازی قابلیت بازی کردن تحت شبکه است.



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, :: 19:11
رضا

 دانلود TuneUp Utilities 2012 v12.0.3000.140  - نرم افزاری سودمند جهت بهینه سازی ویندوز

Tune Up Utilities نرم افزاری قدرتمند از سری محصولات شركت Tune-Up است، كه در زمینه بهینه سازی ویندوز و افزایش بازدهی آن، طراحی و عرضه شده است. این نرم افزار قادر است با بهینه سازی ویندوز، بازدهی كامپیوتر شما را افزایش داده، مشكلات آن را حل كرده و كمك شایانی به شما در سفارشی سازی ویندوز كند.
Tune-Up Utilities پكیج كاملی از مجموعه نرم افزار های بهینه ساز شامل System Optimization Configuration ،Cleanup و maintenance است كه به شما در افزایش كارایی های سیستم، پاكیزه نگاه داشتن آن و حل مشكلات مختلف كمك می كند. 



ادامه مطلب ...


           

 

بازی زیبای ماجراجویی به همراه حل معما های متفاوت به نام Forgotten Kodama از سایت نرم افزاری دانلود رایگان به اشتراک گذاشته شده است. این بازی معمایی روح فراموش شده که در سبک فانتزی طراحی شده بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز برای آن دسته از افرادی که دوست دارند ساعاتی را با کامپیوتر سرگرم شوند بسیار مفید است.
در این بازی سه بعدی شما باید به حل معما ها و پازل های متفاوتی بپردازید تا بتوانید امتیاز بالایی را کسب کنید. شما باید از شر دشمنانتان خلاص شده و آنها را شکست دهید و به uzeme کاراکتر بازی کمک و راهنمایی برسانید تا بتوانید به جهان خود برگردد. بیگانگان به جهان او آمده و شروع به نابود کردن جنگل ها و زندگی او کرده اند. شما باید در این بازی کامپیوتری حداکثر تلاش و کوشش خود را بکنید تا بتوانید طبیعت را به حالت تعادل خود برگردانید و از جنگل های وحشتناک و دشمنان هولناک و سحر و جادو ها واهمه ای نداشته باشید.

Forgotten Kodama PC Game - بازی کامپیوتر معمایی روح فراموش شده



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, :: 16:29
رضا

 

گروه دانلود رایگان نرم افزار پک جدید تم ویندوز 7 را برای زیباتر شدن دسکتاپ شما در نظر گرفته تا لذت زیبایی های جدید را در سیستم خود داشته باشید. این پک مخصوص ویندوز سون 7 میباشد که باعث تغییراتی در رابط کاربری شما با ویندوز 7 میشود. اجزای این دانلود تم ویندوز سون بصورت خودکار نصب میشوند و این پوسته زیبا با دو نسخه 64 و 86 بیتی از ویندوز 7 سازگاریی کامل دارد. این اسکین ویندوز 7 محیط دسکتاپ شما را کاملا شیشه ای میکند و افکت های جدیدی به ویندوز اضافه شده و همچنین میتوانیم شاهد تغییراتی متفاوت در نوار ابزار و کنترل پنل و دیگر ابزارهای ویندوز باشیم.
دانلود تم ویندوز 7 طوری هر نرم افزار ویندوز با پوسته مخصوص اسکین پک اجرا میشوند که میتوانید زیبایی خودش را به رخ بکشد. Skin Pack for Windows 7 اسکین پکی که برای شما کاربران در نظر گرفتیم نیاز به هیچ گونه تنظیمات خاصی ندارد و تنها با یک بار راه اندازی مجدد میتوانید تغییرات عظیمی را در ویندوز مشاهده کنید. شما میتوانید جدیدترین ابزارهای زیبا سازی دسکتاپ را از دانلود رایگان دریافت کنید.

Skin Pack 1.0 for Windows 7 2012 - دانلود تم ویندوز 7

سازگاری با سیستم عامل های

  • X86 (32Bit) - Windows 7, Windows 7 SP1
  • x64 (64Bit) - Windows 7, Windows 7 SP1


ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, :: 16:28
رضا

نرم افزار Video Converter Ultimate محصول شرکت AVCWare میباشد که از سال 2008 شروع به ارائه نرم افزار های چند رسانه ای کرده است. این نرم افزار دانلود تبدیل فیلم قادر است تقریبا همه تبدیل فرمت های صوتی و ویدیویی محبوب از قبیل AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, RM, MOV, XviD, 3GP و فرمت های صوتی MP3, WMA, WAV, RA, M4A, AAC, AC3, OGG را به هر فرمتی در بین این فرمت ها تبدیل کنید. همچنین ویرایش فرمت های ویدیویی با اضافه کردن جلوه های خاص و چسباندن زیرنویس به صورت دائمی به فیلم ها میتواند از ویژگی های این نرم افزار از سایت دانلود نرم افزار رایگان باشد.
شما میتوانید فرمت فیلم های خود را به گونه ای تبدیل ویدئو کنید تا سازگاری کامل با دستگاه های آی پاد، آی فون، اپل تی وی، PSP، PS3، ایکس باکس، تلفن های گوگل و دیگر دستگاه های دیجیتالی چند رسانه ای را داشته باشد. علاوه بر این قابلیت مدیریت پس از تبدیل در این نرم افزار به شما این امکان را میدهد تا پس از تبدیل سیستم شما خاموش شود و یا در استندبای و ... قرار بگیرد که این امر میتواند در زمان های اضطراری که شما نمیتوانید پای سیستم باشید بسیار مناسب است.

AVCWare Video Converter Ultimate 7.0.1.1228 - دانلود تبدیل فیلم نرم افزار قدرتمند

ویژگی های نرم افزار تبدیل فیلم قدرتمند

  • تبدیل بیش از 150 فرمت ویدیویی و صوتی و تصویری
  • ساخت فیلم از تصاویر انتخابی
  • تبدیل فایل های 2 بعدی به 3 بعدی با استفاده از جدیدترین تکنولوژی
  • پخش و ویرایش ویدیو ها از قبیل ادغام و ...
  • ترکیب چندین کلیپ های صوتی / تصویری / عکس به یک فایل و اضافه کردن جلوه های خاص
  • تقسیم یک فایل به چندین بخش
  • تبدیل برای سازگاری با دستگاهای آی پاد، آی فون، اپل تی وی، PSP، PS3، ایکس باکس، تلفن های گوگل و دیگر دستگاه های دیجیتالی چند رسانه ای
  • تغییر اندازه فریم ویدئویی و حذف قسمت های ناخواسته از ویدیو
  • محاسبه حجم فایل خروجی
  • تبدیل چند فایل بصورت همزمان
  • پشتیبانی از چند زبان زنده دنیا
  • محیط زیبا با رابط کاربری آسان
 



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, :: 16:26
رضا

 

نرم افزار Guitar Pro همان طور که از نام آن پیداست برنامه ای چند رسانه ای بسیار کارآمد برای تمرین گیتار از سایت دانلود رایگان نرم افزار میباشد. می توان گفت Guitar Pro اولین و مهمترین برنامه طراحی شده برای ویرایش نت های گیتار، گیتار باس و دیگر آلات 4 و 8 رشته ای می باشد. این نرم افزار با تکنیک ها و روش های حرفه ای و در عین حال بسیار ساده میتواند شما را به یک گیتاریست حرفه ای تبدیل کند. شما با استفاده از یک گیتار مجازی و آموزش های قدم به قدم برنامه می توانید به یادگیری گیتار بپردازید. حتی میتوانید آموزش کوک کردن گیتار را نیز به صورت مجازی آموزش ببینید. این نرم افزار تمرین گیتار علاوه بر آموزش گیتار میتوانید آموزش کار با باس و دیگر سازهای رشته ای را نیز یاد بگیرید.

Guitar Pro 6.1.1 r10791 Final - دانلود نرم افزار تمرین گیتار حرفه ای

ویژگی های اصلی نرم افزار تمرین گیتار

  • وجود سازهای متنوع و آماده برای یادگیری نت
  • وجود انواع گیتار های مجازی
  • کوک کردن گیتار و آموزش کوک کردن بر روی گیتار مجازی
  • ساخت نت جدید
  • ساخت موسیقی جدید از روی گیتار
  • قابلیت ضبط موسیقی
  • نحوه کارکرد و آموزش باس
  • ایجاد تغییرات در نت
  • گرفتن آکورد بصورت مجازی


ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, :: 16:22
رضا

 

PDF Converter Pro نرم افزاری حرفه ای جامع و قدرتمند از سایت نرم افزار دانلود رایگان برای تبدیل اسناد پی دی اف به 149 فرمت دیگر است. در واقع بوسیله این نرم افزار تبدیل شما میتوانید تمامی اطلاعات موجود در یک سند پی دی اف همراه با جدول ها لینک ها، کدها و ... را بدون کوچکترین تغییراتی به فرمت دیگری تبدیل کنید. نهایت سرعت و قدرت در تبدیل و پشتیبانی از چند زبانه بودن نرم افزار از قابلیت های این نرم افزار است که آن را در میان کاربران محبوب کرده است. علاوه بر این استفاده از سیستم رمز گذاری و رمز نگاری میتواند امینت را در اسناد پی دی اف برای شما برقرار کند بدون آنکه نگران تغییراتی در محتوای اسناد باشید. اگر به دنبال یک نرم افزار دانلود تبدیل PDF قدرتمند برای اسناد پی دی اف هستید پیشنهاد میکنیم نرم افزار PDF Converter Pro را از دست ندهید.

PDF Converter Pro 11.01 - دانلود نرم افزار تبدیل پی دی اف

نرم افزار تبدیلPDF با پشتیبانی از 149 فرمت فایل

مایکروسافت ورد (DOC، قابلیت تبدیل فرمت PowerPoint)، مایکروسافت اکسل (XLS، XLSX)، مایکروسافت پاورپوینت (PPT، PPTX)، مایکروسافت Visio (VSD)، مایکروسافت با این نسخه ها کار میکند (WDB، WPS، قابلیت تبدیل فرمت PowerPoint، XLSX)، اتوکد (DWG، DXF، DWF) ، کرل دراو (CDR)، نرم افزار Corel ارائه (SHW)، WordPerfect (WP5، WP6، WPD، WPF)، WordStar (WS)، DocuWorks (XDW)، QuattroPro (WB1، WB2، WQ1)، قالب متن غنی (RTF)، فرمت متن (TXT)، اچ تی ام ال (HTM، HTML)، ویندوز مپ (BMP)، JPEG تصویر فشرده (JPG، JPEG، JP2) و غیره در 149 فرمت فایل.

تبدیل PDF به فرمت های



ادامه مطلب ...


دانلود SiSoftware Sandra Professional Business / Personal / Enterprise v2012.02.18.30 - نرم افزار تست قطعات کامپیوتر

SiSoftware Sandra یك دستیار خوب و حرفه ای است كه در امر آنالیز، عیب یابی و گزارش گیری از وضعیت سخت افزار كامپیوتر به شما كمك می كند. این برنامه اطلاعات کامل و دقیقی در مورد نرم افزار و سخت افزار سیستمتان در اختیارتان می گذارد. به گونه ای که می توان ادعا كرد، اطلاعات این برنامه از نظر صحت و دقت، در هیچ كاتالوگی موجود نمی باشد! شما به كمك این نرم افزار می توانید سیستم خودتان را آنالیز كنید. به عنوان مثال كارایی CPU خودتان رو بسنجید و کارایی آن را با دیگر CPU های موجود در بازار مقایسه کنید. اگر به تازگی كامپیوتر خریده اید و با قطعات سخت افزاری سیستم خود آشنا نیستید و یا می خواهید مطمئن شوید آیا همان قطعاتی که در فاکتور درج شده، را تحویل گرفته اید و از طرفی هم به دلیل گارانتی بودن سیستم حق ندارید كه درب كیس را باز كنید، این برنامه کمک شایانی به شما می کند و شما خواهید توانست از تمامی جزییات مربوط به سیستم خودتان مطلع شوید! SiSoftware Sandra XII همچنین امكان تست كردن و بررسی سلامت اكثر قطعات سخت افزاری را می دهد و به راحتی می توانید با این ابزار، قطعات نیمه خراب و خراب را شناسایی كنید.



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:, :: 19:2
رضا

 

Firefox50121 دانلود موزیلا فایرفاکس 10 و 11 – Mozilla Firefox 10.0 Final/11 Beta 1

Mozilla Firefox 10.0 Final + نسخه فارسی + Mozilla Firefox 11 Beta 1

Mozilla Firefox رو حتما همه شما‌ها می‌شناسین. مرورگر موزیلا فایرفاکس جزو محبوبترین و پر استفاده ترین مرورگر در میان کاربران می‌باشد. یکی از دلایل محبوبیت آن وجود افزونه‌های زیاد و پر کاربرد آن می‌باشد. شما هم اکنون می‌توانید آخرین نسخه این نرم افزار محبوب را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

برخی از دلایل استفاده از مرورگر Mozilla Firefox 10.0 Final

  • کاهش قابل توجه مصرف حافظه موقت (رم) سیستم
  • افزایش سرعت راه‌اندازی برنامه
  • افزایش سرعت بارگذاری وب‌سایت‌ها
  • بهبود هماهنگ‌سازی اطلاعات مرورگر میان نسخه‌های مختلف فایرفاکس
  • افزایش سرعت رابط کاربری
  • پشتیبانی از مک‌او‌اس‌ایکس
  • بهبود اسکرول‌بار
  • پایداری بیشتر مرورگر

 

 و ….

trans544 دانلود موزیلا فایرفاکس 10 و 11 – Mozilla Firefox 10.0 Final/11 Beta 1

trans544 دانلود موزیلا فایرفاکس 10 و 11 – Mozilla Firefox 10.0 Final/11 Beta 1

 

trans544 دانلود موزیلا فایرفاکس 10 و 11 – Mozilla Firefox 10.0 Final/11 Beta 1trans544 دانلود موزیلا فایرفاکس 10 و 11 – Mozilla Firefox 10.0 Final/11 Beta 1

note421 دانلود موزیلا فایرفاکس 10 و 11 – Mozilla Firefox 10.0 Final/11 Beta 1 فرمت: EXE

chart pie511 دانلود موزیلا فایرفاکس 10 و 11 – Mozilla Firefox 10.0 Final/11 Beta 1 حجم: ۱۵ مگا بایت

down523 دانلود موزیلا فایرفاکس 10 و 11 – Mozilla Firefox 10.0 Final/11 Beta 1 دانلود: دانلود مستقیم نسخه ۱۰ انگلیسی

down523 دانلود موزیلا فایرفاکس 10 و 11 – Mozilla Firefox 10.0 Final/11 Beta 1 دانلود: دانلود مستقیم نسخه ۱۰ فارسی

down523 دانلود موزیلا فایرفاکس 10 و 11 – Mozilla Firefox 10.0 Final/11 Beta 1 دانلود: دانلود مستقیم نسخه ۱۱ آزمایشی انگلیسی

lock411 دانلود موزیلا فایرفاکس 10 و 11 – Mozilla Firefox 10.0 Final/11 Beta 1 رمز: www.yasdl.com

source411 دانلود موزیلا فایرفاکس 10 و 11 – Mozilla Firefox 10.0 Final/11 Beta 1 منبع: یاس دانلود



           
جمعه 14 بهمن 1390برچسب:, :: 18:58
رضا

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...


           
شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, :: 20:11
رضا

 

دانلود Internet Explorer 10.0 (Platform Preview 2) - نسخه آزمایشی از جدیدترین ویرایش مرورگر مطرح اینترنت اکسپلورر مایکروسافت

Internet Explorer 10.0 - Platform Preview 2 جدیدترین نسخه از یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین مرورگرهای وب است که در تاریخ 29 ژوئن 2011 دومین ویرایش و نسخه آزمایشی 10 خود را در اینترنت منتشر کرد.

این نسخه از IE خیلی سریع تر و امن تر نسبت به نسخه های قبلی خود عمل می کند و یک سری امکانات دیگر مانند پشتیبانی از انواع CSS3 به آن اضافه شده است.

http://p30world.com/p30images/2/1390/16.4/iep2.jpg

ویژگی های نسخه جدید مرورگر Internet Explorer 10.0 Platform Preview 2 :

- پشتیبانی از Flexbox در CSS3

- پشتیبانی از پس زمینه های گرانیتی در CSS3

- دارا بودن حالت ES5

-سازگاری با نمایش لیستی

- بالا رفتن سطح امنیت


- پشتیبانی از تکنولوژی های Web Slices

- پشتیبانی از سیستم عامل های مختلف

-  بهینه سازی در جستجوها

- کاهش توقف یا هنگ در مرورگر

- پشتیبانی از انواع CSS3

و...

 



ادامه مطلب ...


برای دیدن بازی ها به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...


بهترین نرم افزار و بازی های سیستم عامل آندروید سال 2011 را برای علاقه مندان جمع آوری کرده است. در این مجموعه عظیم از هر موضوع بهترین ها رو برای شما انتخاب کردیم و از بین بیش از 30-40 هزار نرم افزار و بازی بهترین های مارکت های معتبر آندروید را انتخاب کردیم. سعی شده تمامی نسخه های آندروید از جمله تبلت ها در این مجموعه رعایت شود, از این رو برخی نرم افزار ها را همراه با ورژن های مختلف آن قرار دادیم تا تمامی گوشی های موبایل و تبلت را پشتیبانی نماید.
 

دانلود مجموعه بازی و نرم افزار آندروید



ادامه مطلب ...


 

 

دانلود بازي جذاب بولینگ سه بعدي ۳D Bowling v1.2 - اندروید


بازی بسیار زیبا و جذاب بولینگ 3D Bowling یکی از جدیدترین بازی های است كه براي گوشي هاي اندروید می باشد. اين بازی دارای محيطی جذاب و سرگرم كننده بوده و از گرافيك بالا و سه بعدي برخوردار است. که بر اساس قانون های فیزیکی واقعه اي در بولینگ واقعه اي شبیه سازی شده در این بازی باید با تمرکز بسيار بالا توپ را با انگشت كشيده و  رها کنید، و با نشانه گيري بولینگ و انداختن آنها امتیاز کسب نماييد. اين بازي قابليت انتخاب زمین های مختلف و توپ های مختلف را دارا ميباشد.



ادامه مطلب ...


           

 

 

دانلود بازي جذاب پرندگان خشمگين در ريو Angry Birds Rio - آندروید


بازي بسيار جذاب پرندگان خشمگين Angry Birds Rio ریو كه يكي از جذابترين و محبوب ترين بازي گوشي هاي اندروید محسوب مي شود كه با داشتن 60 مرحله جذاب و جستجو براي پيدا كردن ميوه هاي مخفي شده و بازي سرگرم كننده با استقبال بي نظري هم روبرو شد. پس از استقبال بي نظري از اين بازي در سرتا سر جهان اين بار اين بازي بسيار جذاب توسط گروه آسان دانلود براي گوشي هاي آندروید ساپورت انتشار داد. اين بازي را از دست ندهيد و هر چه سريعتر دانلود كنيد!



ادامه مطلب ...


 

 

دانلود بازي جذاب پرندگان خشمگين در معدن Angry Birds: Mine and Dine v1.6.0 ‬ - اندروید


بازي بسيار جذاب پرندگان خشمگين در معدن Angry Birds: Mine and Dine این بار خوک های سبز در غار ها و معدن ها مخفی شده اند که شما در آنجا با آنها به مبارزه می روید. در اين بازي شما ميبايستي با قدرت منحصر به فرد هر يك از پرندگان عصباني به تخريب قلعه خوكهاي حريص بپردازيد. اين بازي يكي از جذابترين و محبوب ترين بازي گوشي هاي اندروید محسوب مي شود كه با داشتن 255 مرحله جذاب شما بايد در اعماق غارهاي زير زميني علاوه بر نابود سازي خوكها در جستجو براي پيدا كردن ميوه هاي مخفي شده و... باشيد. پس از استقبال بي نظري از اين بازي در سرتا سر جهان اين بار اين بازي بسيار جذاب توسط گروه آسان دانلود براي گوشي هاي آندروید ساپورت انتشار داد. اين بازي را از دست ندهيد و هر چه سريعتر دانلود كنيد!



ادامه مطلب ...


           

 

بازی زیبای جدید و جالب Devilry Hunterss را هم اکنون در اینجا برای شما عزیزان آماده کردیم. این بازی زیبا برای گوشی های آندروید میباشد. هم اکنون میتوانید این بازی زیبا را از سایت موب ۴ یو دریافت نمایید.

بازی جدید Devilry Hunterss برای گوشی های آندروید



ادامه مطلب ...


 

بازی زیبا و ورزشی پینگ پونگ با نام Mobi Table Tennis 1.0 را در اختیار شما قرار داده ایم. این بازی در سایز تصویر ۶۴۰×۳۶۰ و قابل نصب بر روی گوشی های جاوا میباشد. که هم اکنون می توانید این بازی را از سایت موب ۴ یو دریافت نمایید.

بازی زیبای پینگ پونگ Mobi Table Tennis 1.0 - فرمت جاوا



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
موضوعات
 
 
 
سیستم جامع افزایش بازدید پردیس باکس