دانلود و نقد بازی ها

 

نرم افزاری کاربردی برای سیستم عامل مک شرکت اپل می باشد که توسط آن می توانید به سادگی تصاویر را به آیکون و آیکون ها را به تصاویر تبدیل نمایید. این نرم افزار دارای حجم بسیار کمی بوده و دارای محیط ساده ای می باشد. نرم افزار Image2icon را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Image2icon تبدیل عکس به آیکون توسط Image2icon 1.2.2   سیستم عامل Mac

 



ادامه مطلب ...


 

یک نرم افزار اینترنت برای چت کردن است که به شما اجازه میدهد به طور همزمان با چندین آی دی از چندین سرویس دهنده چت وارد شوید و به گپ و گفتگو بپردازید. این نرم افزار چت همزمان با چند آی دی در چند سرویس دهنده چت مجزا همچنین قابلیت اتصال به اتاق های گفتگوی یاهو را نیز دارد. PidginIM همچنین قابلیت های بسیار زیاد تمامی مسنجر ها را همزمان با هم دارد. برای مثال شما می توانید برای دوستان خود در هر سرویسی فایل ارسال کنید , پیغام آفلاین بگذارید, عکس آواتار خودتان را تغییر دهید یا برای دوستتان شکلک ارسال کنید و یا پیغام همگانی ارسال کنید.

 

PidginIM پیام رسان چندمنظوره PidginIM 2.10.3   لینوکس

 



ادامه مطلب ...


دانلود Notepad++ v6.0 - جایگزینی مناسب برای نوت پد ویندوز

ویرایشگر (Editor) یکی از مهمترین برنامه های موجود در هر کامپیوتری هست که هرکسی بطور متداول از آن هر روز استفاده می کند. معروفترین و متداولترین ویرایشگر در سیستم عامل های Windows برنامه ی Notepad است که قطعاً همه با آن آشنایی دارند. این برنامه ی کم حجم و سریع در تمامی نسخه های Windows Microsoft وجود دارد و با ظاهری ساده امکان ویرایش متن ها را به همه ی کاربران داده است. ولی این برنامه کامل نیست و اشکالاتی دارد مخصوصا برای کاربران فارسی زبان و یا به طور کلی کاربران رایانه که زبان آن ها از راست به چپ می باشد و قسمت اعظم و مهم ماجرا ذخیره نکردن اطلاعات به صورت پیشفرض در UTF-8 است که باعث بوجود آمدن مشکلاتی در بین کاربران فارسی زبان که اطلاعات چندانی از این مورد ندارند شده است.
همچنین Notepad فقط یک ویرایشگر متن ساده است و شما نمی توانید به راحتی در آن به ویرایش انواع متون و فایل های مختلف بپردازید و فقط قابلیت تایپ را دارید و بس...
حال اگر شما از کاربرانی هستید که با انواع مختلف ویرایشگر ها باید در روز سرو کله بزنید و اگر هم از برنامه نویسانی باشید که با چندین زبان برنامه نویسی کار می کنید پس باید چندین ویرایشگر برای زبان های برنامه نویسی خود نصب کنید و به طور مجزا از آن ها استفاده کنید که این کار واقعا دشواری است.



ادامه مطلب ...


 

یکی از معروف ترین و قدرتمندترین نرم افزارهای مدیریت دانلود در جهان می باشد. این نرم افزار به نقل از شرکت سازنده می تواند تا ۵۰۰% سرعت اینترنت را افزایش دهد. در این نسخه از نرم افزار قابلیت های جدیدی به آن افزوده شده که می توان به حل شدن مشکل این نرم افزار با آنتی ویروس Kaspersky اشاره کرد. این نرم افزار قابلیت های فوق العاده کاربردی و زیادی دارد که روز به روز بر تعداد این قابلیت ها افزوده می شود. از مهمترین آن ها می توان به دانلود ویدئو های آنلاینی که در حال مشاهده از سایت های به اشتراک گذاری ویدئو مانند YouTube و Google Video هستید اشاره کرد.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:IDM 6,11,1 Beta-Internet Download Manager 6,11 Build 1 Beta-Internet Download Manager 6,11,1 Beta-آخرین ورژن IDM 6,11,1 Beta-آخرین ورژن Internet Download Manager 6,11 Build 1 Beta-آخرین ورژن Internet Download Manager 6,11,1 Beta-برنامه IDM 6,11,1 Beta-برنامه Internet Download Manager 6,11 Build 1 Beta-برنامه Internet Download Manager 6,11,1 Beta-جدیدترین نسخه IDM 6,11,1 Beta-جدیدترین نسخه Internet Download Manager 6,11 Build 1 Beta-جدیدترین نسخه Internet Download Manager 6,11,1 Beta-دانلود IDM 6,11,1 Beta-دانلود IDM 6,11,1 Beta با لینک مستقیم-دانلود Internet Download Manager 6,11 Build 1 Beta-دانلود Internet Download Manager 6,11 Build 1 Beta با لینک مستقیم-دانلود Internet Download Manager 6,11,1 Beta-دانلود Internet Download Manager 6,11,1 Beta با لینک مستقیم-دانلود برنامه IDM 6,11,1 Beta-دانلود برنامه Internet Download Manager 6,11 Build 1 Beta-دانلود برنامه Internet Download Manager 6,11,1 Beta-دانلود رایگان IDM 6,11,1 Beta-دانلود رایگان Internet Download Manager 6,11 Build 1 Beta-دانلود رایگان Internet Download Manager 6,11,1 Beta-دانلود نرم افزار IDM 6,11,1 Beta-دانلود نرم افزار Internet Download Manager 6,11 Build 1 Beta-دانلود نرم افزار Internet Download Manager 6,11,1 Beta-دانلود ورژن جدید IDM 6,11,1 Beta-دانلود ورژن جدید Internet Download Manager 6,11 Build 1 Beta-دانلود ورژن جدید Internet Download Manager 6,11,1 Beta-سریال IDM 6,11,1 Beta-سریال Internet Download Manager 6,11 Build 1 Beta-سریال Internet Download Manager 6,11,1 Beta-سریال نامبر IDM 6,11,1 Beta-سریال نامبر Internet Download Manager 6,11 Build 1 Beta-سریال نامبر Internet Download Manager 6,11,1 Beta-فعال ساز IDM 6,11,1 Beta-فعال ساز Internet Download Manager 6,11 Build 1 Beta-فعال ساز Internet Download Manager 6,11,1 Beta-فعالساز IDM 6,11,1 Beta-فعالساز Internet Download Manager 6,11 Build 1 Beta-فعالساز Internet Download Manager 6,11,1 Beta-نرم افزار IDM 6,11,1 Beta-نرم افزار Internet Download Manager 6,11 Build 1 Beta-نرم افزار Internet Download Manager 6,11,1 Beta-ورژن جدید IDM 6,11,1 Beta-ورژن جدید Internet Download Manager 6,11 Build 1 Beta-ورژن جدید Internet Download Manager 6,11,1 Beta-کرک IDM 6,11,1 Beta-کرک Internet Download Manager 6,11 Build 1 Beta-کرک Internet Download Manager 6,11,1 Beta-کیجن IDM 6,11,1 Beta-کیجن Internet Download Manager 6,11 Build 1 Beta-کیجن Internet Download Manager 6,11,1 Beta, :: 14:35
رضا

پرندگان خشمگین جزو برترین و پر طرفدارترین بازی های جهان به شمار می آید و از ویژگی های فراگیر شدن آن، تولید این بازی برای اکثر کنسول های بازی و انواع گوشی های موبایل است. در این راستا تیم سیب دانلود اقدام به جمع آوری بهترین کلیپ های ساخته شده برای این بازی نمود و سعی بر آن شد تا با بهترین کیفیت در اختیار همگان قرار گیرد. این مجموعه که شامل بهترین و خنده دار ترین کلیپ های پرندگان خشمگین است از تمامی منابع معتبر از جمله سایت رسمی Angry Birds با بهترین کیفیت ممکن جمع آوری شده است. امید است این مجموعه مورد پسند شما کاربران عزیز قرار گیرد.

 

Angry Birds Video Angry Birds Video Collection



ادامه مطلب ...


 

http://img.vatandownload.com/img/kmplayer.jpg

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...


           

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...


           
دانلود Windows 7 Enterprise SP1 x86-x64 Integrated March 2012 - ویندوز 7 اینترپرایز، سرویس پک 1، همراه با جدیدترین آپدیت ها

ویندوز ۷  آخرین نسخه سیستم‌عامل از سری مایکروسافت ویندوز است که در تاریخ ۲۲ اکتبر سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شد. ویندوز ۷ برای استفاده در کامپیوترهای شخصی شامل انواع خانگی و اداری تولید شده‌است. این سیستم‌عامل هفتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۷ گذاشته‌اند.
آیتم‌های اضافه شده به کنترل پنل شامل: ClearType ،Display Color Calibration Wizard،Gadgets Recovery ،Troubleshooting ،Workspaces Center ،Location and Other Sensors ،Credential Manager ،Biometric Devices ،System Icons و Display می‌باشد. نام Windows Security Center به Windows Action Center تغییر یافته ‌است.
از ویژگی‌های این نسخه که بیشتر مورد توجه ‌است می‌توان به پشتیبانی از قابلیت چند لمسی، طراحی دوباره ویندوز شل، نوار وظیفه و یک سیستم شبکه خانگی به نام گروه خانگی نام برد، همچنین به نقل از مسئولان مایکروسافت، ویندوز ۷ نسخه ارتقا یافته و بهینه شده ویندوز ویستا می‌باشد که میتوانید از www.sanwares.loxblog.comدانلود کنید



ادامه مطلب ...


یکی از ساده ترین نرم افزار های بازیابی اطلاعات می باشد. این برنامه توانایی بازیابی اطلاعات پاک شده از قبیل: فایل های پاک شده از سطل آشغال ویندوز، هارد های فرمت شده، آلودگی توسط ویروس ها و خاموش شدن های ناگهانی سیستم ناشی از قطع برق را دارا می باشد. مزیت این نرم افزار نسبت به نرم افزار های مشابه سرعت بالا در پیدا کردن و بازیابی فایل های پاک شده می باشد، این برنامه قادر به بازیابی بیش از 50 نوع فایل مختلف می باشد و شما می توانید مشخص کنید که از میان اطلاعات قابل بازیابی فقط فرمت خاصی برگردانده شود، این نرم افزار همچنین قادر به بازیابی ایمیل ها، پرونده ها، آرشیو ها، عکس ها، فیلم ها و موزیک های پاک شده نیز می باشد.

این نرم افزار با تمام فایل سیستم های FAT 12, FAT 16, FAT 32 و NTFS سازگاری دارد. همچنین شما می توانید به کمک این برنامه اطلاعات پاک شده از روی رسانه های جداشدنی مانند Jaz, Zip disk و دوربین های دیجیتال را نیز بازیابی کنید.

 

 



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, :: 13:40
رضا

 

 

شرکتی زیر مجموعه کمپانی Formula می باشد. این شرکت در سال 1997 شروع به کار کرد و کار خود را با ارائه "دیکشنری بابیلون" نسخه آزمایشی (بدون محدودیت) شروع کرد و تا سال 2001 این نرم افزار را به صورت رایگان عرضه می نمود و از آن پس اقدام به ارائه و فروش نسخه ی تجاری نمود.
Babylon نرم افزار پیشتاز فرهنگ های لغت و ترجمه متن است.  نرم افزار بابیلون - Babylon کلیه نیاز های شما در زمینه ترجمه لغت را جوابگو خواهد بود. با استفاده از Babylon شما به سرعت می توانید ایمیل ها، صفحات وب، مستندات و کلیه لغات مورد نظر خود را ترجمه کنید. نرم افزار Babylon در حال حاضر حدوداً 30 میلیون کاربر دارد. این نرم افزار که از خاصیت OCR استفاده می کند همیشه و همه جا زیر دستان شما خواهد بود، هرگاه برای ترجمه لغتی اراده کنید کافی است تنها یک کلیک کنید تا ترجمه لغت مورد نظر را به بیش از 50 زبان مختلف دنیا به شما نشان دهد.  پنجره شناور این برنامه همانند یک دستیار همیشه با شما خواهد بود همانطور که با یک کلیک روی کلمه مورد نظر آشکار می شود با حرکت دادن ماوس و بدون هیچ کلیکی (این ویژگی باید توسط کاربر تنظیم شود) نیز خود به خود ناپدید می شود.



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:دانلود,نرم افزار,دیکشنری,, :: 13:33
رضا

 

نرم افزار Office 2010 یکی از معروفترین و قوی ترین مجموعه نرم افزار های کاربردی برای تایپ و ... می باشد.
یکی از مهمترین امکانات این نسخه در مقایسه با ویرایش‌های پیشین این نرم‌افزار امکان استفاده از نسخه تحت وب آن می باشد. آفیس 2010 بر روی ویندوز XP با سرویس پک 3، ویندوز ویستا و ویندوز 7 قابل اجرا و نصب می باشد. از ویژگی های اصلی این نسخه از راهکار اداری مایکروسافت می توان به ارتقای کیفیت رابط کاربری و افزودن جلوه های بصری گرافیکی نام برد. همچنین دیگر خبری از آشفتگی و سردرگمی که هنگام کار با آفیس 2007 داشتید نیست. سرعت کار با نرم افزار افزایش یافته و یافتن پرونده ها بسیار آسانتر شده است.برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:دانلود, :: 13:28
رضا

 

 

امروزه با پیشرفت فناوری و تولید فیلم ها با کیفیت فوق العاده تماشای فیلم ها به تفریحی برای افراد تبدیل شده است. فیلم هایی که کیفیت فوق العاده دارند و در فرمت های مختلف به کاربران عرضه می شوند. اکثر کاربران و افراد برای تماشای فیلم های خود به رایانه های شخصی روی می آورند.
این کاربران اغلب برای تماشای هریک از فرمت های مختلف فیلم ها می بایست نرم افزاری جداگانه نصب کنند که بیشتر این ابزار ها حجم زیادی از حافظه را اشغال کرده و در یک کلام نرم افزار های سنگینی به شمار می روند.
VLC Media Player نام نرم افزاری با حجم بسیار کمتر از نرم افزاری های مشابه می تواند 99 درصد فیلم هایی را که کاربران اغلب تماشا می کنند را اجرا نماید.
حجم پائین و محیط بسیار ساده نرم افزاری از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. در نظر بگیرید برای اجرای DVD های خود باید نرم افزارهای سنگینی همچون Cyberlink PowerDVD و یا Corel WinDVD را بر روی سیستم خود نصب کنید. این نرم افزار ها ضمن این که فضای نسبتاً زیادی از هارد دیسک شما را اشغال می کنند ، برای اجرای فیلم ها نیز فضای زیادی هم از حافظه سیستم یعنی Ram را اشغال می کنند. اما VLC بسیار کم حجم و سبک است در حالی که می تواند به راحتی DVD ها را نمایش دهد.



ادامه مطلب ...


 

داشتن نرم افزاری کامل به جهت مدیریت دانلود فایل های مختلف از اینترنت بسیار ضروری است. امروز در سایت سن وارس (sanwares)جدید ترین ورژن معروف ترین نرم افزار دانلود منیجر جهان را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار Internet Download Manager یکی از پر طرفدارترین نرم افزارهای مدیریت دانلود در دنیا به شمار میرود که شما با کمک آن به راحتي مي توانيد بر روي تمامي فايلهاي در حال دانلود خود مديريت داشته باشید.



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
موضوعات
 
 
 
سیستم جامع افزایش بازدید پردیس باکس