دانلود و نقد بازی ها

 

داستان این بازی در مورد تبدیل شدن یک روز عادی به یک روز وحشتناک و پراز زامبی است ! با استفاده از انواع سلاح ها و دفاع از موقعیت خود ، می بایست در یک محیط خصومت آمیز تمام زامبی هایی را که قصد نزدیک شدن به شما را دارند از بین ببرید و جان خود را نجات بدهید . این بازی به گونه ای اعتیاد آور است و شخصیت های آن با رنگ بندی های گرم و خنده دار طراحی شده اند تا از این بازی خسته نشوید .



ادامه مطلب ...


iStunt 2 یکی از محبوب ترین بازی های اسکی می باشد که هم اکنون نسخه ی جدید آن از سایت آریا دانلود قابل دریافت می باشد . در این بازی می بایست با اسکی موانع بازی را پشت سربگذارید و با پرش و انجام حرکات نمایشی امتیاز کسب کنید . این بازی با کیفیت HD برای گوشی های آندروید (نسخه ۱٫۶ و بالا) عرضه شده است .

که مینتوانید از سایت sanwares.loxblog.com دانلود کنید



ادامه مطلب ...


همه کاربرانی که از کامپیوتر و اینترنت استفاده می کنند معمولا برنامه های مورد علاقه خودشان را بر روی سیستم نصب می کنند این برنامه ها شامل درایورها , مرورگرها , پیام رسان ها , برنامه های گرافیکی و… می باشد و تمام برنامه هایی که بر روی سیستم نصب می شوند نیاز به بروز رسانی دارند و همانطور که می دانید وقتی سیستم و برنامه های شما بروز باشند سرعت سیستمان نیز بالاتر میرود. SUMo یک برنامه عالی برای یافتن آپدیت تمامی برنامه های نصب شده بر روی سیستم می باشد. پس دیگر لازم نیست وقتتان را برای یافتن آپدیت برنامه ها تلف کنید. کافیه برنامه SUMo را نصب کنید تا این برنامه بصورت اتوماتیک تمامی برنامه نصب شده بر روی سیستم شما را شناسایی و شما را از آخرین آپدیت برنامه ها مطلع کند.

دانلود نرم افزار آپدیت تمامی نرم افزار های ویندوز SUMo v3.0.0.142




ادامه مطلب ...


برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 

 

 

 



ادامه مطلب ...


           
جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, :: 18:38
رضا


برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:, :: 23:32
رضا
دانلود Major League Baseball 2K12 - بازی مسابقات لیگ بیسبال 2012

اگر از علاقه مندان به ورزش بیسبال باشید، حتماً می دانید که پرتاب کردن توپ در این ورزش کار آسانی نیست. جدا از این مسئله که چه کسی توپ را پرتاب می کند، مهارت داشتن در این امر نیز بسیار مهم است. 2K Sports با پی بردن به این مهم، تمام تمرکز را روی این موضوع گذاشته که پرتاب توپ در بازی Major League Baseball 2K12 بسیار بهتر از نسخه های قبلی از کار دربیاید. 2K Sports تغییرات زیادی را در این بازی ایجاد کرده که همه آن ها باعث شده اند تا نحوه پرتاب توپ در این بازی بهتر از سایر نسخه ها شود.



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:, :: 23:30
رضا
دانلود Mass Effect 3 - بازی آشوب کهکشانی 3

پس از عرضه یكی از بهترین بازی های سال پیش، استودیوی BioWare دوباره آماده شده تا سومین نسخه از عنوان محبوب Mass Effect را عرضه كند. اینبار Reaperها به كره زمین حمله كردند و در حالیكه هیچ امیدی به نجات این سیاره نیست، فرمانده شپرد (Shepard) از راه می رسد و قصد نجات زمین را دارد. این شماره، بزرگترین نسخه از سری Mass Effect است كه داستان بسیار جذابی هم دارد. نمایش بازی از جایی آغاز می شود كه فرمانده شپرد قصد دارد هسته اصلی یك پایگاه را از بین ببرد. او با كنار زدن سپر دفاعی روی این هسته، به نیروهای كمكی خود فرمان می دهد كه از طریق نیروی هوایی، این هسته را از بین ببرند. پس از یك انفجار بزرگ، شپرد از بالای سكو به پایین پرتاب می شود.



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:, :: 23:21
رضا

سلام امروز برایتان پچی گذاشتم که تاری صفحه بازی pes2012 را از بین میبرد امیدوارم خوشتون بیاید

راهنمای نصب پچ : پچ را کپی کنید و در محل نصب بازی درون پوشه img بچسبانید(pest)

و حالا لذت ببرید

لینک  های دانلود:

رفع تاری pes2012 sanwares...
dt04.img

کاری از: www.sanwares.loxblog.com

منبع : www.sanwares.loxblog.com

 اگر دوست دارین به یک مودل باحالی دانلود کنید به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...


           
جمعه 19 اسفند 1390برچسب:, :: 11:18
رضا

 



نام مجله: گیم لند
شماره: پانزدهم
نویسنده: گروه بازی رایانه
فرمت : PDF
زبان : فارسی

توضیحات :
پانزدهمین شماره از بهترین مجله الکترونیکی ایران در زمینه بازی های ویدئویی یعنی گیم لند را با تغییراتی شگرف برای شما عزیزان آماده ساختیم. هدف این مجله دادن اطلاعات سودمند راجع به بازی های ویدئویی، فیلم های روز، سخت افزار، آموزش برنامه نویسی و ... به خوانندگان عزیز و محترم مییاشد. امیدواریم که این شماره نیز مانند قبل مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد. در این شماره گیم های زیر مورد بررسی قرار میگیرند:
Ninja Gaiden III
Resident Evil Opration Racoon City
Silent Hill Downpour 
Street Fighter X Tekken
Yakuza Dead Soul
Fifa Street
Journey
John Carter
The Darkness II
Star Wars The Old Republic
Shank 2
Soul Calibur V
Finall Fantasy XIII - 2
Never Dead
Kinectimals Now With Bear
Renegade Ops - Review
Amy - Review
The Kore Gang
Metal Gear Solid HD Collection
The Face
FlashBack - Street Of Rage II
Hard Ware
Assassins Creed III - GameInformer

برای دانلود رایگان مجله گیم لند شماره پانزدهم از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:, :: 14:29
رضا
دانلود Alan Wake - بازی آلن ویک

Alan Wake نام عنوانی است که شرکت Remedy آن را ساخته است و استادیوی بازی مایکروسافت آن را منتشر کرده است. Alan Wake یک بازی ماجراجویانه می باشد که یکی از برترین قسمت های بازی ، داستان بازی است . بازی درباره شخصی به اسم alan wake میباشد که فردی نویسنده بوده و دچاره کابوس هایی میشود که مدام خودش را در بین جنگل و ادم هایی که تاریکی وجود انها را فرا گرفته میبیند ... پس از این کابوس ها او تصمیم به سفری به روستایی به نام bright fall میگیرد تا در انجا ارامش خودرا پیدا کند ... ولی وقتی وارد انجا میشود برگ هایی را پیدا میکند که نوشته هایی از داستان درون ذهن او بوده که میخواسته انهارا بنویسد و ان اتفاق ها در طول بازی به طور واقعی برای او رخ میدهد .



ادامه مطلب ...


           
شنبه 13 اسفند 1390برچسب:, :: 17:26
رضا
دانلود Syndicate - بازی سندیکا

اگر در چند سال اخیر اخبار بازی ها را دنبال کرده باشید، قطعا از ریبوت های متعددی که خیلی هم باب شده با خبر هستید. Syndicate یکی دیگر از این ریبوت هاست. قدمت این سری به قبل از سال ۲۰۰۰ برمی گردد، به سال ۱۹۹۳ که استودیو Bullfrog اولین نسخه از آن را منتشر کرد و به عنوان یکی از زیباترین و بهترین بازیهای آن زمان شناخته می شد. دنیای Syndicate در آینده ای نزدیک جریان دارد، جایی که سازمان ها و سندیکا های مختلفی بر سر قدرت می جنگند. هر سازمان یک سری نیروهای خبره دارد که با گذاشتن چیپ ها و قطعات الکترونیکی، قابلیت های آن ها را ارتقا می دهد. در واقع Syndicate یکی از اولین بازیهایی بود که به سایبورگ ها و انسان های ماشینی می پرداخت. این بازی که یک عنوان در سبک شوتر استراتژیک در نمای ایزومتریک بود، اکنون و بعد از ۱۹ سال به عنوان یک شوتر اول شخص بازگشته است.



ادامه مطلب ...


           
شنبه 13 اسفند 1390برچسب:, :: 17:7
رضا
دانلود Origami Instructions HD - نرم افزار موبایل آموزش ساخت اشیا کاغذی

با نرم افزار جالب و سرگرم کننده Origami Instructions HD یاد بگیرید چطور بیش از 35 اشیا و حیوانات کاغذی بسازید. این نرم افزار مرحله به مرحله همه آنچه را که لازم دارید به شما یاد می دهد.



ادامه مطلب ...


           
شنبه 13 اسفند 1390برچسب:, :: 17:2
رضا
دانلود Angry Birds Seasons v2.2.0 - بازی پرندگان خشمگین فصول
(90/11/3) تغییرات:

نسخه ی جدید (سال اژدها) بر روی سایت قرار گرفت!

به دنیای پرماجرای

بازی

پرندگان خشمگین بروید!


 

بازی

Angry Birds Seasons

یا پرندگان خشمگین فصول، بازی مخصوصی از سری باز های پرندگان خشمگین می باشد که شامل قسمت های هیجان انگیزی برای مناسبت ها و جشن های ویژه می باشد. قسمت های مختلف این بازی به روز هالووین، کریسمس، روز ولنتاین، روز St.Patrick، جشن تابستانه و فستیوال نیمه ماه پاییز چینی ها اختصاص داده شده و مراحل چالش برانگیزی را برای شما فراهم می کند. این مراحل جذاب به شما انگیزه ی بیشتری برای کشتن خوک های نفرت انگیز و بدست آوردن تخم مرغ طلایی، می دهد.



ادامه مطلب ...


           
جمعه 12 اسفند 1390برچسب:, :: 14:6
رضا
دانلود فونت ثلث - A Thuluth

شما کاربران گرامی شاهد

فونت

فارسی ثلث با فرمت TTF هستید. طراحان وب سایت و گرافیست های خلاق می توانند از این فونت فارسی در طراحی هنری خود استفاده کنید.



ادامه مطلب ...


           
جمعه 12 اسفند 1390برچسب:, :: 14:1
رضا
دانلود USBDeview v2.05 x86-x64 - نرم افزار مدیریت یو اس بی های متصل به کامپیوتر و مقایسه سرعت آن ها

USBDeview

یک برنامه کوچک اما بسیار مفید می باشد که به شما اجازه می دهد تا دستگاه های USB متصل به کامپیوتر خود را به راحتی مدیریت کنید. این

نرم افزار

تمامی اطلاعات دستگاه های USB متصل (بعلاوه دستگاه هایی که قبلاً متصل بوده اند) مانند نام و شرح دستگاه، نوع دستگاه، شماره سریال (برای دستگاه های ذخیره سازی انبوه)، تاریخ و زمان اتصال دستگاه، VendorID، ProductID و ... را به شما نمایش خواهد داد. USBDeview کارایی آن دسته از توابع سیستم عامل را که در کار با یو اس بی ها مورد استفاده قرار می گیرند افزایش داده و آن ها را بهینه سازی می کند. رابط کاربری این برنامه پیچیده نیست و به شما اجازه می دهد تا تنظیمات دلخواه خود را اعمال کنید.



ادامه مطلب ...


           
جمعه 12 اسفند 1390برچسب:, :: 13:57
رضا
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
موضوعات
 
 
 
سیستم جامع افزایش بازدید پردیس باکس