دانلود و نقد بازی ها

 

Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید.
این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و … اشاره کرد.

 

IDM مدیریت دانلود قدرتمند Internet Download Manager 6.09 Build 2 Final

 



ادامه مطلب ...


گیم لند مجله ای حرفه ای می باشد که به بررسی و مرور جدیدترین بازی های روز دنیا می پردازد. این مجله توسط نویسندگانی از وبسایت بازی رایانه تولید می شود. تا به امروز ۱۴ نسخه از این مجله اینترنتی منتشر شده است که طرفداران زیادی را در میان فارسی زبانان سرتاسر دنیا جذب کرده است. در این نسخه از مجله به بررسی و پیش نمایش بازی های روز دنیا پرداخته می شود که برای اطلاع از سرفصل های آن می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید. شما از هم اکنون می توانید این مجله را برای اولین بار از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

gameland cover 14 small دانلود مجله بازی های رایانه ای GameLand نسخه 14   بهمن 90



ادامه مطلب ...


 

the smurfs cover دانلود دوبله فارسی انیمیشن اسمورف ها The Smurfs 2011

 

نام انیمیشن: The Smurfs – اسمورف ها

ژانر: انیمیشن ، کمدی ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۱۰۳ دقیقه

حجم: ۷۱۱ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

دوبله فارسی – استدیو آواژه

IMDB

خلاصه داستان: وقتی که گارگامل (Gargamel) جادوگری شیطانی موجودات کوچک آبی رنگ را از روستایشان اسمارف (Smurf) و خانه‌های قارچ مانندشان بیرون می‌کند، این موجودات به وسط پارک مرکزی شهر نیویورک آمده و حالا قبل از اینکه گارگامل همه چیز را نابود کند، باید راهی برای بازگشت به سرزمین جادوییشان پیدا کنند و …



ادامه مطلب ...


دانلود ?Where's My Water - بازی موبایل آب من کجاست؟

(90/11/18) تغییرات:

اضافه شدن نسخه 1.3.6 برای اندرویید و آی او اس

بازی ?Where's My Water یک بازی سرگرم کننده از مجموعه بازی های شرکت بزرگ والت دیزنی است و داستان یک تمساح است که به همراه دیگر دوستان تمساح خود در زیر شهری زندگی می کند اما تمساح ما بر خلاف دیگر دوستانش ویژگی های زیادی از انسان ها را در خود دارد که یکی از آن ها پاکیزگی و حمام کردن است. اکنون شما باید آب پاکیزه و بدون هیچ آلودگی را از طریق لوله های شکسته در زیر زمبن به لوله ای که به حمام تمساح ما وصل می شود برسانید و در این راه می توانید جوایز زیادی را دریافت کنید.



ادامه مطلب ...


           
جمعه 28 بهمن 1390برچسب:دانلود, :: 14:7
رضا
دانلود Puss in Boots 2011 - انیمیشن گربه چکمه پوش

این انیمیشن زیبا در مورد گربه چکمه پوش یا همان گربه شرک است.گربه ای بسیار بی باک که مهارت زیادی در شمشیر زنی دارد و به وسیله ترفندهای خاص دشمنان را از بین میبرد.



ادامه مطلب ...


           
جمعه 28 بهمن 1390برچسب:دانلود, :: 14:5
رضا
دانلود PipeRoll - بازی موبایل اتصال لوله ها

اتصالات لوله ها را با نهایت سرعت و دقت طوری به هم بچسبانید که موقعیت صحیح آن ها باعث انتقال بدون نشت آب و بقیه مایعات از منابع به ساختمان ها شود. این کار را می توانید در بیش از ۱۰۰ سطح و در ۴ نوع مختلف از مایعات انجام دهید.



ادامه مطلب ...


           
جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, :: 14:3
رضا
دانلود Waterfox v10.0.1 - نرم افزار مرورگر واترفاکس

Waterfox مرورگری است که بر مبنای مرورگر فایرفاکس و مخصوص سیستم عامل های 64 بیتی طراحی شده است. Waterfox علاوه بر امنیت بالا، تمام قابلیت های فایرفاکس ویندوزهای 32 بیتی را در خود جای دارد و از سرعت بالاتری نیز برخوردار است که می تواند صفحات را نیز با سرعت بسیاار بالاتر برای شما بارگذاری کند. همچنین شما  قادر خواهید بود تا تمامی افزونه های مخصوص فایرفاکس را نیز بر روی واترفاکس نصب کند.



ادامه مطلب ...


           
جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, :: 14:0
رضا
دانلود Animated GIF Producer v5.2 - نرم افزار تولید انیمیشن های متحرک

Animated GIF Producer ابزاری با کاربرد آسان و سریع برای تولید انیمیشن ها، دکمه ها و بنرهای گوناگونی است که می توانند برای تنوع و زیبایی وب سایت شما کمک به سزایی باشند. با به کارگیری این برنامه ی ساخت انیمیشن های GIF، دیگر نیازی ندارید تا هزینه و وقت زیادی را صرف نرم افزارهای پردازش و ویرایش ویدیویی پیچیده کنید و یا به دنبال آموزش های طاقت فرسا برای چگونگی ساخت انیمیشن باشید. Animated GIF Producer به شما کمک می کند تا تنها با صرف چند دقیقه انیمیشن خود را ایجاد کرده و تنظیمات دلخواه خود مانند سایز، فریم، میزان تاخیر در نمایش پی در پی تصاویر و ... را اعمال کنید. علاوه بر این می توانید از افکت های مخصوصی برای تغییر در شیوه نمایش تصاویر پی در پی، استفاده کنید.



ادامه مطلب ...


           
جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, :: 13:59
رضا
دانلود Adobe Flash Player v11.1.102.62 x86-x64 - نرم افزار فلش پلیر جهت مشاهده و اجرای فایل فلش

فایل های ایجاد شده توسط نرم افزار محبوب Adobe Flash گستره ی وسیعی در کامپیوتر ها و سطح وب را به خود اختصاص داده است. به طوری که کمتر کاربری را می توان یافت که روزانه سر و کاری با این گونه فایل ها نداشته باشد از کلیپ ها و بازی ها و بسیاری از آموزش های مالتی مدیا گرفته تا انواع تبلیغات و سرگرمی ها و پخش کننده های آهنگ و فیلم تحت وب و ... ، همه و همه جهت اجرا و استفاده نیاز به نصب ActiveX دارند تحت عنوان فلش پلیر - Flash Player دارند. البته برنامه فوق به صورت رایگان توسط وب سایت Adobe در اختیار کلیه کاربران قرار گرفته و لیکن کاربران فقط قادر به نصب آنلاین Flash Player بوده و اگر این برنامه به هر دلیلی دچار مشکل شود دوباره باید به سایت فوق مراجعه و به صورت آنلاین این برنامه را نصب نمود. در برخی موارد با وجود مراجعه به سایت نصب ActiveX به صورت کامل صورت نمی گیرد و کاربران در اجرای فایل ها دچار مشکل می شوند. جدید ترین نسخه ی Stand Alone این برنامه را که به تازگی منتشر شده است و بی نیاز به ارتباط اینترنتی قابل نصب است را می توانید در ادامه دریافت کنید.



ادامه مطلب ...


           
جمعه 28 بهمن 1390برچسب:Adobe Flash Player v11,1,102,62 x86-x64, :: 13:52
رضا

 

 

اگر به دنبال نرم افزاری هستید که در بیشتر موارد بالاترین حد فشردگی را برای فایلهای شما داشته باشد بهتر است از این برنامه استفاده کنید. این برنامه با حجم پایین و امکانات بالا بهترین گزینه برای استفاده به عنوان برنامه فشرده سازی در ویندوز می باشد.که میتوانید از سایت sanwares.loxblog.com دانلود کنید


امکانات نرم افزار WinRAR 4.10 Final English 32bit And 64bit  :

1- دارای منوی فارسی در نسخه فارسی
2- بالاترین حد فشردگی در مورد اکثر فایلها
3- امکان تکه تکه کردن فایلهای بزرگ
4- ساخت نسخه نصبی از برنامه ها
5- امکان تعریف Recovery Record جهت بازیابی فایل فشرده ای که در انتقال خراب شده است.
6- امکان تعمیر فایلهای فشرده
7- ساخت دو فرمت RAR و ZIP
8- باز کردن اکثر فرمتهای فشرده فایلی
و ...



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:دانلود winrar, :: 22:42
رضا

 دانلود NightSky HD v1.0.0 - بازی گوی سرگردان زیر آسمان شب

NightSky یک بازی فکری خاص و چالش برانگیز است که در گروه بازی های فکری جای دارد. علاوه بر موسیقی متن زیبای بازی که توسط Chris Schlarb ساخته شده است، محیط بازی نیز از مناظر جهانی منحصر به فرد طراحی شده و از گرافیک بالایی بهره می برد و در آن بازیکن باید یک توپ را با استفاده از فیزیک واقع گرایانه در مراحل مختلف بازی به پیش ببرد. در واقع داستان این بازی به توپی مربوط می شود که در اختیار شما قرار می گیرد و شما باید آن را به جلو هدایت کنید و از موانع مختلف عبور دهید.



ادامه مطلب ...


           

 دانلود Worms Crazy Golf v1.0.0.456 - بازی گلف کرم ها

Worms Crazy Golf یکی دیگر از بازی های جالب و خنده دار سری بازی های Worms می باشد. در این بازی اعتیاد آور و سرگرم کننده که دارای محیط کارتونی زیبا و جذابی نیز می باشد، کرم ها باید با چوب گلف خود به مقابله با یکدیگر بپردازند. شما نیز اگر از علاقمندان به بازی گلف هستید می توانید در زمین های بازی با کرم ها مدت ها سرگرم باشید. این بار کرم ها تصمیم می گیرند تا در باشگاه های گلف به تفریح و نزاع بپردازند! در بازی Worms Crazy Golf سه فیلد مشخص موجود است که هر کدام دارای ۱۸ زیر شاخه است. تعقیب توپ در یک زمین دو بعدی به نظر آسان می رسد! اما فراموش نکنید وجود کلمه Crazy به این معنا هست که شما هیج شانسی ندارید و در حقیقت در این بازی شانس دخیل نیست!



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:دانلود, :: 19:25
رضا

 دانلود Sonic the Hedgehog 4 Episode 1 v1.0r9 - بازی سونیک خارپشت

بازی Sonic the Hedgehog می تواند برای طرفداران بازی های زیبای سونیک کمپانی SEGA، بسیار جذاب باشد. ویژگی های گیم پلی از جمله چرخش ها و حمله های کاراکتر بازی در این نسخه از بازی بسیار بهبود یافته است. دکتر اگمن دشمن همیشگی سونیک بازگشته است و این بار با ماشین های پیشرفته تر و جدید خود باز هم در پی از بین بردن سونیک می باشد که باید او را در نبردهای مختلفی شکست دهید. چهار مرحله منحصر به فرد در این بازی طراحی شده که بسیار هیجان انگیز می باشند. گرافیک قدیمی، جدول رده بندی امتیازات، موزیک پس زمینه آمریکایی و ژاپنی، تجربه  بازی در دنیای زیبا و سرشار از هیجان و ... از ویژگی های این بازی محبوب می باشند. شما می توانید با جمع آوری 7 زمرد سبز رنگ، Super Sonic را فعال کنید.
 



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:دانلود, :: 19:23
رضا

 دانلود Total War : Shogun 2 - بازی شوگان 2

Total War: Shogun 2 نسخه جدید و بسیار زیبایی از سری بازی های Total War، بازگشته تا دوباره شما را به قلب ژاپن فئودال ببرد و با یک استراتژی همزمان فوق العاده تاکتیکی به صندلی پیچتان کند! گرافیک هنری بازی فوق العاده به نظر می رسد، در بعد فنی هم که Creative Assembly استاد بلامنازع است. گیم پلی هم کافی است مانند ده سال قبل لذت بخش باشد تا همه چیز برای یک تجربه ی لذت بخش آماده شود. بر اساس گفته سازندگان این نسخه از سری بازی های Total War یک انقلاب در مقایسه با نسخه های گذشته به حساب می آید. در سال ۲۰۰۰ زمانی که Shogun: Total War عرضه شد، نمایش تازه ای از سبک استراتژی همزمان (Real-Time Strategy) را به همه نشان داد و استانداردهای جدیدی را برای این سبک خلق کرد. هم اکنون همان تیم سازنده پس از گذشت چند سال، قصد دارند تا با عرضه Total War: Shogun 2 - Rise of the Samurai دوباره چیزهای جدیدی را عرضه کنند



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:دانلود, :: 19:21
رضا

 دانلود Space Pirates and Zombies v1.016 - بازی جنگ های فضایی

Space Pirates and Zombies یکی دیگر از بازی های فضایی و رخ داد نبردهایی در فضا است. شما به عنوان بازیکن سفری هیجان انگیز به فضا خواهید داشت و در زمانی که دزدان دریایی و زامبی ها قصد نابودی همه چیز را دارند، شما باید با استفاده از هوش و قدرت خود با این موجودات شیطانی مقابله و آن ها را نابود کنید. در طول بازی مسیرهای سخت و دشواری پیش روی شما قرار می گیرد و دشمن برای نابودی شما دست به هر کاری می زند حال شما می توانید با کمک سفینه ها و کشتی های فضایی که در اختیارت دارید به مقابله با دشمن بپردازید.



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:دانلود, :: 19:20
رضا
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
موضوعات
 
 
 
سیستم جامع افزایش بازدید پردیس باکس