دانلود و نقد بازی ها

بهترین نرم افزار و بازی های سیستم عامل آندروید سال 2011 را برای علاقه مندان جمع آوری کرده است. در این مجموعه عظیم از هر موضوع بهترین ها رو برای شما انتخاب کردیم و از بین بیش از 30-40 هزار نرم افزار و بازی بهترین های مارکت های معتبر آندروید را انتخاب کردیم. سعی شده تمامی نسخه های آندروید از جمله تبلت ها در این مجموعه رعایت شود, از این رو برخی نرم افزار ها را همراه با ورژن های مختلف آن قرار دادیم تا تمامی گوشی های موبایل و تبلت را پشتیبانی نماید.
 

دانلود مجموعه بازی و نرم افزار آندروید



ادامه مطلب ...


 

 

دانلود بازي جذاب بولینگ سه بعدي ۳D Bowling v1.2 - اندروید


بازی بسیار زیبا و جذاب بولینگ 3D Bowling یکی از جدیدترین بازی های است كه براي گوشي هاي اندروید می باشد. اين بازی دارای محيطی جذاب و سرگرم كننده بوده و از گرافيك بالا و سه بعدي برخوردار است. که بر اساس قانون های فیزیکی واقعه اي در بولینگ واقعه اي شبیه سازی شده در این بازی باید با تمرکز بسيار بالا توپ را با انگشت كشيده و  رها کنید، و با نشانه گيري بولینگ و انداختن آنها امتیاز کسب نماييد. اين بازي قابليت انتخاب زمین های مختلف و توپ های مختلف را دارا ميباشد.



ادامه مطلب ...


           

 

 

دانلود بازي جذاب پرندگان خشمگين در ريو Angry Birds Rio - آندروید


بازي بسيار جذاب پرندگان خشمگين Angry Birds Rio ریو كه يكي از جذابترين و محبوب ترين بازي گوشي هاي اندروید محسوب مي شود كه با داشتن 60 مرحله جذاب و جستجو براي پيدا كردن ميوه هاي مخفي شده و بازي سرگرم كننده با استقبال بي نظري هم روبرو شد. پس از استقبال بي نظري از اين بازي در سرتا سر جهان اين بار اين بازي بسيار جذاب توسط گروه آسان دانلود براي گوشي هاي آندروید ساپورت انتشار داد. اين بازي را از دست ندهيد و هر چه سريعتر دانلود كنيد!



ادامه مطلب ...


 

 

دانلود بازي جذاب پرندگان خشمگين در معدن Angry Birds: Mine and Dine v1.6.0 ‬ - اندروید


بازي بسيار جذاب پرندگان خشمگين در معدن Angry Birds: Mine and Dine این بار خوک های سبز در غار ها و معدن ها مخفی شده اند که شما در آنجا با آنها به مبارزه می روید. در اين بازي شما ميبايستي با قدرت منحصر به فرد هر يك از پرندگان عصباني به تخريب قلعه خوكهاي حريص بپردازيد. اين بازي يكي از جذابترين و محبوب ترين بازي گوشي هاي اندروید محسوب مي شود كه با داشتن 255 مرحله جذاب شما بايد در اعماق غارهاي زير زميني علاوه بر نابود سازي خوكها در جستجو براي پيدا كردن ميوه هاي مخفي شده و... باشيد. پس از استقبال بي نظري از اين بازي در سرتا سر جهان اين بار اين بازي بسيار جذاب توسط گروه آسان دانلود براي گوشي هاي آندروید ساپورت انتشار داد. اين بازي را از دست ندهيد و هر چه سريعتر دانلود كنيد!



ادامه مطلب ...


           

 

بازی زیبای جدید و جالب Devilry Hunterss را هم اکنون در اینجا برای شما عزیزان آماده کردیم. این بازی زیبا برای گوشی های آندروید میباشد. هم اکنون میتوانید این بازی زیبا را از سایت موب ۴ یو دریافت نمایید.

بازی جدید Devilry Hunterss برای گوشی های آندروید



ادامه مطلب ...


 

بازی زیبا و ورزشی پینگ پونگ با نام Mobi Table Tennis 1.0 را در اختیار شما قرار داده ایم. این بازی در سایز تصویر ۶۴۰×۳۶۰ و قابل نصب بر روی گوشی های جاوا میباشد. که هم اکنون می توانید این بازی را از سایت موب ۴ یو دریافت نمایید.

بازی زیبای پینگ پونگ Mobi Table Tennis 1.0 - فرمت جاوا



ادامه مطلب ...


بازی زیبا و جذاب Warcraft III را در سایت موب ۴ یو قرار داده ایم. این بازی قابل نصب بر روی گوشیهای جاوا میباشد. که هم اکنون میتوانید این بازی را در یک فایل زیپ شده از سایت موب ۴ یو دریافت نمایید.

دانلود بازی زیبا و جذاب Warcraft III - فرمت جاوا



ادامه مطلب ...


 

بازی زیبا و جذاب Generator Rex که در سال ۲۰۱۱ توسط شرکت Global Fun برای گوشی های جاوا در ۲ سایز تصویر عرضه شده است. امید است با دریافت و استفاده بازی لذت ببرید.

بازی زیبا و جذاب Generator Rex - جاوا



ادامه مطلب ...


 

بازی زیبا و سرگرم کننده Beach Wars را در این پست از سایت موب ۴ یو قرار دادیم. این بازی با فرمت جاوا میباشد که هم اکنون میتوانید به صورت رایگان از سایت موب ۴ یو دریافت نمایید.

بازی زیبا و سرگرم کننده Beach Wars با فرمت جاوا



ادامه مطلب ...


 

بازی های Arcade از جمله عنوان هایی هستند که اکثرا بدون سر و صدا عرضه می شوند و قالبا هم بازی های خوبی هستند. تا کنون بازی های Arcade زیادی در شبکه های PSN و Xbox Live قرار گرفته اند. بازی هایی که جذابیت و تجربه های بسیار متفاوتی را نسبت به سایر عنوان ها به بازیکنان انتقال می دهند. از جدیدترین این بازی های می توان به بازی LIMBO ساخته استودیوی دانمارکی PlayDead اشاره کرد که به تازگی برای PC عرضه شده است. جو کلی بازی از رنگ های سیاه و سفید و خاکستری تشکیل شده است و همین مسئله محیط بازی را بسیار مرموز، اسرار آمیز و نو آورانه کرده است، به طوری که نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرده است. این بازی یک عنوان Platformer دو بعدی است و از همین رو بسیار ساده و جذاب نیز به نظر می رسد.

 

Limbo cover دانلود بازی LIMBO v1 0r4 برای PC

 

برای دانلود اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...


 

با خود یک همراه سخنگو داشته باشید. نام این همراه Talking Gremlin 1.0 می باشد که قابل اجرا بر روی سیستم عامل آندروید می باشد. هم تکنون میتوانید این نرم افزار سرگرم کننده که یک نوع بازی هم محسوب می شود را در ادامه مطلب دریافت نمایید.

 

دانلود نرم افزار جدید سخنگوی Talking Gremlin 1.0 آندروید

 

گوشی های آندروید | Android که این بازی توسط سازنده بر روی آنها تست شده است.

 

HTC T-Mobile G1 | HTC T-Mobile G2 | HKC Pearl | Lenovo Ophone | Sony Ericsson XPERIA X3 | Huawei U8230 | Philips V900 | Motorola Sholes | Samsung Galaxy I7500 | Samsung InstinctQ M900 | Lenovo LePhone | Motorola FlipOut | Sony Ericsson XPERIA X8 | Sony Ericsson XPERIA X10 | HTC Wildfire(G8) | Samsung Galaxy S (GT-I9000) | HTC Desire HD | Motorola Milestone | Motorola Milestone 2 | Droid X

 

 

 

دانلود بازی – ۸٫۷۵ مگابایت

پسورد : www.faramob.ir



 



 

نسخه جدید نرم افزار GO Launcher EX v2.10 نوعی نرم افزار کاربردی برای گوشی های موبایل با سیستم عامل آندروید می باشد که دارای محیط گرافیکی به همراه پس زمینه و قابلیت انتخاب تم می باشد که در آن می توانید به راحتی به نرم افزار های گوشی خود با یک کلیک دست پیدا کنید , هم اکنون این نرم افزار از سایت فردا موبایل آماده دریافت می باشد.

 

 

 

دانلود فایل

پسورد فایل : www.fardamobile.com
حجم فایل : ۸۴۱۰ کیلوبایت
 



 

http://www.img.vatandownload.com/software/zz/farvardin89/89.1.17/zzz/king.jpg

قطعا در بازارهای کامپیوتری بسته هایی را با عنوان کینگ ، آچار فرانسه و... مشاهده کرده اید که شامل نرم افزارهای بسیاری در زمینه های گوناگون می باشند. این بسته ها معمولا شامل چندین دیسک مختلف بوده و هزاران نرم افزار بر روی آن ها قرار داده شده است. اما کمتر کسی است که از تمامی نرم افزارهای موجود در آن ها استفاده کند. زیرا کاربران قطعا نرم افزارهایی را مورد استفاده قرار می دهند که از لحاظ کاربرد و خدمات حرف اول را میان رقبای خود بزنند.
بر همین اساس تصمیم گرفتیم تا یک پکیج کامل نرم افزاری را  در اختیار تمامی کاربران عزیز قرار دهیم. در محتوی این پکیج سعی شده است تا تنها نرم افزارهای معروف ، محبوب و کارآمد قرار داده شود تا تمامی نیازهای کاربران را پاسخ گو باشد.هدف این پکیج صرفه جویی در وقت و هزینه می باشد ، زیرا با داشتن این پکیج دیگر نیازی نیست تا به خریداری پکیج های درون بازار بپردازید و یا اینکه تک تک آن ها را دانلود کنید.
در آخر نیز این نکته را اضافه می کنم که تمامی نرم افزارهای موجود در این پکیج ، آخرین نسخه ی ارائه شده در بازار می باشند.



ادامه مطلب ...


 

بازی کال اف دیوتی 8 (CALL OF DUTY 8:MODERN WARFARE 3)

  • دسته: اکشن,فروشگاه

بازی کال اف دیوتی 8 پس از مدت ها انتظار بالاخره نسخه سوم از سری بازی های یا همان جنگهای مدرن 3منتشر شد تا رغیب جدی Battlefield 3 در سال ۲۰۱۱ مشخص شود ، ندای وظیفه بار دیگر با نسخه جنگ های مردن پا به عرصه رقابت گذاشته و این خبر بسیار خوبی برای علاقه مندان به سبک اکشن اول شخص است که یک بازی سراسر هیجان و استرس را تجربه خواهند کرد Call of Duty: Modern Warfare 3 داستان نسخه قبلی خود را دنبال می کند و بخش عظیمی از داستان به مبارزات ایالات متحده آمریکا با روسیه مربوط می شود ، نیروهای زمینی امریکا در حال جنگ با نیرو های روسیه در خاک امریکا هستند.Vladimir Makarov بازگشته است. کاپیتان Price و کاپیتان MacTavish زخمی در حال فرار با Nikolai جاسوس روسی هستند این سه نفر در مخفیگاهی در Dhamasala در هند مخفی شده اند. پس از مدتی مردان Makarov به مخفیگاه حمله کرده و شما باید با شخصیت Yuri که از مردان Nikolai است از مخفیگاه دفاع کنید و…..داستان بازی آنقدر جذاب و حرفه ای نوشته شده که شما را ترقیب به ادامه آن خواهد کرد ، از همه چیز که بگذریم نوبت به گرافیک آن می رسد که فقط می توان آن را تحسین بر انگیز توصیف کرد ، تخریب پذیری محیط بسیار بالا بوده و خونی که در صفحه مانیتور در اثر اصابت تیر به شما پخش می شود نیز بسیار طبیعی و حرفه ای شده است گیم پلی بازی فوق العاده عالی و پیشرفته شده و هیجان وصف ناپذیری هنگام بازی به گیمر منتقل خواهد شد.

لازم به ذکر است که نسخه ارائه شده Modern warfare 3 توسط ما بصورت کامل و دارای نصب تک مرحله ای میباشد.

سبک بازی CALL OF DUTY 8:MODERN WARFARE 3: اکشن اول شخص

سازنده: ACTIVISION

درجه سنی: مناسب برای سنین 18 سال به بالا

تعداد: 4 عدد دی وی دی

قیمت: 4500 تومان

تحویل بازی MW3 از طریق پست سفارشی وبا بیمه محصول مورد نظر میباشد

با کلیک روی دکمه خرید پستی اول بازی کال اف دیوتی 8:جنگهای مدرن 3 (CALL OF DUTY 8:MODERN WARFARE 3) را در محل مورد نظر تحویل گرفته وبعد هزینه را به مامور پست تحویل دهید.

خرید پستی

 



 

دانلود بازی کم حجم و سرگرم کننده سوپر تاکس برای کامپیوتر - SuperTux v0.1.3

 
SuperTux بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده ای است که از بازی معروف و پرطرفدار Super Mario الهام گرفته شده است. قهرمان این بازی پنگوئنی به نام تاکس می باشد که دوست دخترش پنی ربوده شده است! تاکس باید با پرش های خود از موانع عبور کرده و مراقب باشد تا با دشمنانی که در مسیرش ظاهر می شوند، برخورد نکند. سوپرتاکس با داستان کوتاه و مهیج خود سرگرمی جالبی را برای شما فراهم می کند. این بازی شامل مراحل مختلفی است و در طول بازی عملکرد شما به طور خودکار ذخیره می شود. این بازی را می توان با صفحه کلید و یا دسته بازی، بازی کرد.

 
وب سایت فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir

 
ویژگی های بازی SuperTux:
- 26 مرحله مختلف
- محیط 2 بعدی
- گرافیک زیبا
- کمک به تاکس قهرمان
- و ... 

 
دانلود این بازی استراتژیک در ادامه مطلب...


ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
موضوعات
 
 
 
سیستم جامع افزایش بازدید پردیس باکس